Ivona Ivanova, absolventka Brixton Finishing School, o tom jak by metaverze mohla být nástrojem pro lepší svět
„Vaše značky mohou změnit svět k lepšímu, ale ne při zachování běžného přístupu k podnikání,“ řekla tento týden na Contagious eventu Worlds Collide Ivona Ivanova. Ivanova je absolventkou Brixton Finishing School, která byla založena k narušení tradičních najímacích praktik v marketingu a propagaci větší diverzity v průmyslu.
Všichni známe výhody rozmanitého pracovního týmu. Rozmanité týmy dělají lepší rozhodnutí, společnosti složené z lidí různých pohlaví, ras a etnik mají lepší finanční výsledky, a značky reflektující diverzitu jejich diváků budují silnější vztahy se spotřebiteli. Brixton Finishing School rozvíjí nevyužitý talent prostřednictvím bezplatného deseti týdenního programu pro účastníky ve věku 18-25 let, který jim nabízí zkušenosti ze skutečného světa reklamy.
Ve čtvrtek 31. března Contagious shromáždila expertní mluvčí na půldenní sezení týkající se Metaverze k prozkoumání toho, co znamená pro značky, agentury a diváky. „Mluvíme o metaverzi jako o kusu technologie,“ řekla Ivanova. „Ale měli bychom ji rámovat jako zkušenost.“
Je snadné být skeptický k něčemu, co ještě nebylo definované, ale Ivanova přivolala pozornost k příležitostem a potenciálu prostoru, který (zatím) není kontrolovaný jedinou entitou či společností. „Je demokratičtější,“ vysvětlila. „Rozhodnutí dělá uživatel. Když se schází miliony lidí a společně tento svět definují a tvarují, ponese to implikace i pro skutečný svět.“
Například prodeje NFT (non-fungible tokenů) stouply na pomoc Ukrajině. Ministerstvo digitální transformace země ve tweetech sdílelo kódy krypto peněženek, aby Ukrajina mohla přijímat dary ve formě Bitcoinů a Etherea, a následně vytvořilo 54 NFT děl na téma „Muzeum války“ ke sběru finančních prostředků na boj proti ruské invazi. Metaverze by mohla být „virtuálním inkubátorem nových politických rámců na celém světě,“ argumentovala Ivanova. „Metaverze může být nástrojem pro lepší svět. Je na nás rozhodnout, jaký svět chceme vytvořit.“
Během konverzace po eventu Jonathan Acton, ředitel kreativního delivery v Clear Channel UK, řekl: „Po překonání více než dvou let lockdownů jsem šťastný, že mohu prezentovat v opravdovém spíše než virtuálním světě. Ale těším se až uvidíme, jak lze vrstvit virtuální dimenze s fyzickou realitou – už jsme viděli značky úspěšně kombinovat outdoorová média s AR zkušenostmi, ale v budoucnosti budou tyto interakce mnohem, mnohem hlubší.“
Zjistěte, jak značky posouvají kreativní hranice v Out of Home zde.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz