Proč patřila značka vody s heavy metalovými motivy v roce 2022 mezi naše favority
Proč patřila značka vody s heavy metalovými motivy v roce 2022 mezi naše favority
Liquid Death je ztělesnění značky, která se ve své kategorii prosadila díky drzosti a odlišnosti.
Zatímco kategorii balených vod ovládají plastové obaly a značky vyprávějící o zurčících potůčcích, slibují především omlazující hydrataci, Liquid Death svou zabalila vodu do plechovek připomínajících pivo, ozdobila je obrázky tající lebky a zákazníky vyzvala, aby „zabili svou žízeň“.
Úspěch značky mnohé zaskočil.
Od svého uvedení na trh v roce 2019 vzrostly tržby Liquid Death z pouhých tří milionů dolarů na předpokládaných 130 milionů dolarů v roce 2022. V říjnu 2022 měla společnost po dokončeném investičním kole D hodnotu 700 milionů dolarů.
Reklamní filosofii značky formoval její generální ředitel Mike Cessario, který dříve pracoval jako kreativní ředitel v různých agenturách v USA. Liquid Death podle jeho názoru získá více příznivců a fanoušků díky obsahu, který pobaví, a tím pádem si nemusí si dělat příliš velké starosti s tvorbou reklam, které se zalíbí všem.
Jen v letošním roce má značka na kontě víc kreativních úspěchů než většina značek za deset let. Vytvořila pozoruhodný spot na Super Bowl: Ukazala rozdováděné puberťáky na divokém večírku, jak popíjejí z plechovek Liquid Death. Najala Cherie DeVille, hvězdu filmů pro dospělé, aby v reklamě promluvila o ekologických kvalitách Liquid Death (zásadně se prodává v plechovce, nikoli v plastové lahvi). Natočila spot s Wizem Khalifou, v němž si rapper plní dýmku Liquid Death, v další letošní kampani zazářil obézní komik Bert Kreischer, který vystřihl satirické fitness video ve stylu 80. let.
Patrně nejpřekvapivější partnerství značky s celebritou vzniklo na Halloween, kdy Liquid Death spolupracovala s televizní osobností a bývalou vězenkyní Martou Stuart. Značka představila vonnou svíčku za 58 dolarů s názvem Dismembered Moments. Má tvar useknuté ruky v životní velikosti držící plechovku vody Liquid Death.
Těžko si lze představit jinou značku, která by demonstrovala čistou sílu dobrého brandingu tak, jako Liquid Death. Nepředstírá žádné inovace produktu. Úspěch značky Liquid Death spočívá výhradně ve skvělém marketingu a nadání přicházet s nápady, které upoutají pozornost. Proto je to naše značka roku.
Zajímá vás Liquid Death? Přečtěte si o značce podrobnější článek a získejte i další poznatky a analýzy největších reklamních kampaní a trendů letošního roku.
Most Contagious Report 2022 si můžete stáhnout zdarma.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz