News & Views

Proč je Liquid Death značka roku 2022?  /

Proč patřila značka vody s heavy metalovými motivy v roce 2022 mezi naše favority

Proč patřila značka vody s heavy metalovými motivy v roce 2022 mezi naše favority

Liquid Death je ztělesnění značky, která se ve své kategorii prosadila díky drzosti a odlišnosti.

Zatímco kategorii balených vod ovládají plastové obaly a značky vyprávějící o zurčících potůčcích, slibují především omlazující hydrataci, Liquid Death svou zabalila vodu do plechovek připomínajících pivo, ozdobila je obrázky tající lebky a zákazníky vyzvala, aby „zabili svou žízeň“. 

Úspěch značky mnohé zaskočil.

Od svého uvedení na trh v roce 2019 vzrostly tržby Liquid Death z pouhých tří milionů dolarů na předpokládaných 130 milionů dolarů v roce 2022. V říjnu 2022 měla společnost po dokončeném investičním kole D hodnotu 700 milionů dolarů. 

Reklamní filosofii značky formoval její generální ředitel Mike Cessario, který dříve pracoval jako kreativní ředitel v různých agenturách v USA. Liquid Death podle jeho názoru získá více příznivců a fanoušků díky obsahu, který pobaví, a tím pádem si nemusí si dělat příliš velké starosti s tvorbou reklam, které se zalíbí všem.

Jen v letošním roce má značka na kontě víc kreativních úspěchů než většina značek za deset let. Vytvořila pozoruhodný spot na Super Bowl: Ukazala rozdováděné puberťáky na divokém večírku, jak popíjejí z plechovek Liquid Death. Najala Cherie DeVille, hvězdu filmů pro dospělé, aby v reklamě promluvila o ekologických kvalitách Liquid Death (zásadně se prodává v plechovce, nikoli v plastové lahvi). Natočila spot s Wizem Khalifou, v němž si rapper plní dýmku Liquid Death, v další letošní kampani zazářil obézní komik Bert Kreischer, který vystřihl satirické fitness video ve stylu 80. let.

Patrně nejpřekvapivější partnerství značky s celebritou vzniklo na Halloween, kdy Liquid Death spolupracovala s televizní osobností a bývalou vězenkyní Martou Stuart. Značka představila vonnou svíčku za 58 dolarů s názvem Dismembered Moments. Má tvar useknuté ruky v životní velikosti držící plechovku vody Liquid Death.

Těžko si lze představit jinou značku, která by demonstrovala čistou sílu dobrého brandingu tak, jako Liquid Death. Nepředstírá žádné inovace produktu. Úspěch značky Liquid Death spočívá výhradně ve skvělém marketingu a nadání přicházet s nápady, které upoutají pozornost. Proto je to naše značka roku.

Zajímá vás Liquid Death? Přečtěte si o značce podrobnější článek a získejte i další poznatky a analýzy největších reklamních kampaní a trendů letošního roku. 

Most Contagious Report 2022 si můžete stáhnout zdarma.

Most Contagious Report je plný postřehů a analýz, obsahuje například:
  • Hloubkové strategické rozhovory s některými značkami a agenturami, které stojí za nejinovativnějšími kampaněmi roku.
  • Rady pro marketing v době recese.
  • Pohled Contagious na trendy, které budou v příštím roce formovat reklamní průmysl.
  • Pohled zástupce šéfredaktora týdeníku The Economist na velké makroekonomické trendy, na něž je třeba dát si v roce 2023 pozor.
  • Příležitosti pro značky a agentury v nadcházejícím roce.
  • Shrnutí akademických výzkumů z roku 2022, které vysvětlují, jak funguje reklama a jak se chovají spotřebitelé.
  • A další a další...

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout