News & Views

Procter & Gamble: „Teď není čas ustupovat od marketingu“ /

Generální ředitel společnosti Procter & Gamble Jon Moeller k výsledkům za 2. čtvrtletí 2023/24, zdůrazňuje důležitost využití inovací a marketingu pro zvyšování tržního podílu

Generální ředitel společnosti Procter & Gamble (P&G) Jon Moeller 23. ledna v rámci kvartálního hovoru s investory uvedl, že „teď není čas na omezování investic a marketingu“.

V odpovědi na otázku jednoho z analytiků, zda FMCG společnost nereinvestuje  příliš mnoho peněz, Moeller uvedl:

„Když se podíváte na množství inovací, které v současné době přicházejí na trh a které ještě přijdou v budoucnu a pokud se podíváte na příležitost s těmito inovacemi plně proniknout do domácností tak, abyste potěšili spotřebitele a zlepšili jejich život, opravdu není čas na to, abyste osekávali investice do marketingu nebo úsilí o komercializaci těchto inovací... a právě odtud pramení a dál pramenit bude většina dodatečných výdajů.“

Moeller dodal, že společnost P&G „velmi pečlivě zkoumá účinnost těchto výdajů na marketing“ a že soubory dat a nástrojů ukázaly, že „lze zvýšit účinnost této reklamy, zvýšit její ROI a zároveň dosah“.

Finanční ředitel P&G Andre Schulten se do diskuse o marketingu také zapojil a uvedl, že nedávno hovořil s týmem o tom, že je třeba „velmi podrobně“ vyhodnocovat ROI a jít až na úroveň značky a prodejního kanálu, aby se dobré investice nekryly s těmi špatnými.

Celý článek si můžete dočíst TADY.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout