Generální ředitel společnosti Procter & Gamble Jon Moeller k výsledkům za 2. čtvrtletí 2023/24, zdůrazňuje důležitost využití inovací a marketingu pro zvyšování tržního podílu
Generální ředitel společnosti Procter & Gamble (P&G) Jon Moeller 23. ledna v rámci kvartálního hovoru s investory uvedl, že „teď není čas na omezování investic a marketingu“.
V odpovědi na otázku jednoho z analytiků, zda FMCG společnost nereinvestuje příliš mnoho peněz, Moeller uvedl:
„Když se podíváte na množství inovací, které v současné době přicházejí na trh a které ještě přijdou v budoucnu a pokud se podíváte na příležitost s těmito inovacemi plně proniknout do domácností tak, abyste potěšili spotřebitele a zlepšili jejich život, opravdu není čas na to, abyste osekávali investice do marketingu nebo úsilí o komercializaci těchto inovací... a právě odtud pramení a dál pramenit bude většina dodatečných výdajů.“
Moeller dodal, že společnost P&G „velmi pečlivě zkoumá účinnost těchto výdajů na marketing“ a že soubory dat a nástrojů ukázaly, že „lze zvýšit účinnost této reklamy, zvýšit její ROI a zároveň dosah“.
Finanční ředitel P&G Andre Schulten se do diskuse o marketingu také zapojil a uvedl, že nedávno hovořil s týmem o tom, že je třeba „velmi podrobně“ vyhodnocovat ROI a jít až na úroveň značky a prodejního kanálu, aby se dobré investice nekryly s těmi špatnými.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz