News & Views

Prodejce masa servíruje slaninový pre-roll v B2B kampani /

Dánský dodavatel masa poukazuje na kvalitu poutavou pre-roll reklamou

Dodavatel vepřového a hovězího Danish Crown je jedním z největších vývozců masa na světě. Dánské maso dodává především formou B2B do Velké Británie. Poslední dobou ale dává čím dál více Britů přednost lokální produkci na úkor zahraničního dovozu masa. Danish Crown lidem potřebovala připomenout kvalitu a profesionalitu svých služeb.

Ve spolupráci s agenturou Hjaltelin Stahl Copenhagen spustila značka kampaň, kterou postavila na jednoduchém pre-rollu, v němž lidi žádala, aby posoudili ideální křupavost plátku slaniny.  

Součástí komunikace byla také třináct minut dlouhá Linkedin reklama cílená na šéfkuchaře – tvořilo ji video smažící se slaniny. Video vyzývalo sledující, aby s přeskočením reklamy vyčkali, dokud se slanina neusmaží tak, jak ji mají rádi. Nad tlačítkem „Přeskočit reklamu“ se přitom nacházel duplikát s nápisem „Když si myslíte, že je hotová“.

Výsledky / Podle agentury byla průměrná délka sledování reklamy jedna minuta a dvanáct vteřin a celých 13 minut videa zhlédlo 3.572 lidí. Lidé reklamu sledovali 993 hodin a kampaň celkově získala 83.585 impresí.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Hravý pre-roll / Snaha o využití tradičního formátu pre-roll reklamy pro zvýšení engagementu je náročný úkol. Zvláště, když si uvědomíte, že v 90 % procentech případů publikum pre-rolly přeskakuje po prvních pěti vteřinách. Pre-rolly jsou většinou vtíravé a brání divákovi sledovat obsah, kvůli kterému na web přišel. Proto když s tímto formátem značka uspěje a dokáže něco nového, hned si toho všimnete. Snickers v roce 2017 vytvořil pre-roll, který byl zároveň hrou, díky níž lidé se značkou strávili víc času. Americká pojišťovna Geico si zase zvolila cestu krátkých, vtipných reklam oproti klasickému formátu televizní reklamy. Pre-rolly fungují nejlépe, když značky navrhnou obsah specificky pro toto médium, to je velmi zásadní. Proměna tlačítka „Přeskočit reklamu“ ve způsob vyjádření vlastního názoru přinesla Danish Crown zábavný způsob, jak přimět diváky k interakci s reklamou, a zvýšení engagementu. Průměrný divák ve výsledku věnoval reklamě o 93 % více času než běžnému pre-rollu. Chytré cílení / Pro oslovení lidí, kteří informaci o kvalitě výrobků Danish Crown potřebovali slyšet nejvíc, značka zvolila cílení na LinkedInu, který se výborně hodí na B2B komunikaci. Neodolatelný vizuál dokázal v porovnání s tradičními pre-rolly na této profesní sociální síti (především videa CEO nabízejících rady, jak vést pracovní pohovory) vystoupit z řady. Danish Crown se poté s cílem vzbudit u šéfkuchařů zájem, spolehla na jednu z častých charakteristik vykonavatelů této profese – hrdost na vlastní práci. Práce šéfkuchaře spočívá v posouzení kvality pokrmu, který tvoří, a proto značka vytvořila scénář, kdy sledující musí sám vybrat, zda reklamu přeskočí, přestože podle něj slanina ještě není dokonale upečená nebo si počká na ten správný okamžik.   Důkaz kvality / Kampaň The Big Danics Bacon Pre-Roll slouží nejen jako poutavý nástroj k zaujetí diváků, ale také jako lákavá demonstrace produktu. Lidé, kteří stráví jednu, pět nebo dvanáct minut sledováním smažící se slaniny, na výrobek Danish Crown doslova zírají v tom nejlepším světle. Jedná se vizuální důkaz, že jde o produkt vysoké kvality. Sledující jsou svědky, že slanina během smažení nevykazuje žádné známky nekvalitního masa. Ačkoli možná nejde o průlomovou strategii, čím déle se na lahodný plátek slaniny díváte, tím detailněji přemýšlíte, že vyrazíte ven a nějakou si koupíte. Adam Wright z Iris Worldwide řekl něco podobného o řetězci Domino’s, který lidi vyzval, aby sledovali livestream s tající ledovou sochou a díky tomu mohli vyhrát pizzu zdarma. „Ve výsledku je to tak, že pokud se dost dlouho bavíte o Domino’s, dostanete potom opravdu velkou chuť na pizzu.“

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout