Dánský dodavatel masa poukazuje na kvalitu poutavou pre-roll reklamou
Dodavatel vepřového a hovězího Danish Crown je jedním z největších vývozců masa na světě. Dánské maso dodává především formou B2B do Velké Británie. Poslední dobou ale dává čím dál více Britů přednost lokální produkci na úkor zahraničního dovozu masa. Danish Crown lidem potřebovala připomenout kvalitu a profesionalitu svých služeb.
Ve spolupráci s agenturou Hjaltelin Stahl Copenhagen spustila značka kampaň, kterou postavila na jednoduchém pre-rollu, v němž lidi žádala, aby posoudili ideální křupavost plátku slaniny.
Součástí komunikace byla také třináct minut dlouhá Linkedin reklama cílená na šéfkuchaře – tvořilo ji video smažící se slaniny. Video vyzývalo sledující, aby s přeskočením reklamy vyčkali, dokud se slanina neusmaží tak, jak ji mají rádi. Nad tlačítkem „Přeskočit reklamu“ se přitom nacházel duplikát s nápisem „Když si myslíte, že je hotová“.
Výsledky / Podle agentury byla průměrná délka sledování reklamy jedna minuta a dvanáct vteřin a celých 13 minut videa zhlédlo 3.572 lidí. Lidé reklamu sledovali 993 hodin a kampaň celkově získala 83.585 impresí.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz