News & Views

Promo akce udělala z hráčů Call of Duty lovce slev /

Jihoamerický prodejce Almacenes Éxito využil influencery z řad hráčů, pronikl do hry Call of Duty: Mobile bez reklam a oslovil více než půl milionu uživatelů 

Kolumbijský obchodní řetězec Almacenes Éxito vypsal odměny v podobě slev za (herní) životy vybraných nejlepších hráčů Call of Duty: Mobile.

Call of Duty: Mobile je jednou z nejpopulárnějších mobilních her v historii. Vyšla v říjnu 2019 a do konce roku dosáhla 180 milionů stažení po celém světě. Vyšším počtem stažení během tří měsíců se může pyšnit pouze Pokémon Go z roku 2016.

Hra však funguje bez reklam proto se Almacenes Éxito ve spolupráci s agenturou Sancho BBDO Bogota rozhodl využít úspěšné hráče, kteří mají vliv, hru infiltrovat a spustit tak propagaci obchodů.

Almacenes Éxito najal tři nejlepší kolumbijské hráče Call of Duty: Mobile, z nichž každý má kanál na YouTube s více než 100 tisíci odběrateli. Hráči upravili svá herní uživatelská jména i profilové obrázky na popisy propagací (např. 60 % sleva na televizi). Na svých sociálních sítích poté fanouškům oznámili, že každý, kdo je v Call of Duty: Mobile porazí, získá slevu uvedenou v jejich profilu.

Vítězové ihned obdrželi slevové kódy, které mohli okamžitě využít jak v kamenných tak online obchodech, prostřednictvím herního chatu.

Výsledky / Kampaň The Most Valuable Promo odstartovala 12. března a běžela dohromady pět dní. Podle Sancho BBDO řetězec vystavil 540 kuponů (78 % využitých) a kampaň oslovila 535 978 hráčů. Prodeje Almacenes Éxito vzrostly během jednoho týdne o 7 %.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Hra se slávou / The Most Valuable Promo překonává reklamní omezení a Alamacenes Éxito infiltruje do prostoru, kde o pozornost uživatelů nesoupeří žádné další značky, prodejce tak získává mnohem větší šanci udělat dojem, který vydrží. Značka do hry vstoupila díky influencerům, kteří svou popularitou zároveň zaručili určitou míru zájmu publika a zvýšili dosah kampaně pomocí sdílení na svých sociálních sítích (nejpopulárnější ze tří hráčů zapojených do kampaně má na svém kanálu na YouTube přes 200 tisíc odběratelů). Jít přes mrtvoly se vyplatí / Almacenes Éxito a Sancho BBDO si za design propagace zaslouží pochvalu. Popularitu influencerů totiž aktivně využívají místo toho, aby se na ni pouze přiživovaly. Značka s agenturou projevily správné pochopení Call of Duty: Mobile využitím tagů a profilových obrázků influencerů. Navíc proměna influencerů na terče, hráči je musí pro získání slevy dostat, dodává celé akci hravý a soutěživý nádech. Vysoká míra využití slev (viz Výsledky) navíc napovídá, že zvolený systém dodal promo nabídce určitou přidanou hodnotu. Tento fenomén nejlépe popisuje Robert Cialdini v knize Influence: The Psychology of Persuasion. Cituje studii Elliota Aronsona a Judsona Millse z roku 1959, kteří testovali poznatek vypovídající o „osobách, které když proto, aby něco získaly, podstoupí velkou míru komplikací nebo bolesti, si dané věci poté většinou váží víc než lidé, kteří ji získali díky minimálnímu úsilí.“ V Aronsonově a Millsově experimentu si ženy, které musely projít nepříjemně ponižujícím uvedením do skupiny, následné svého členství v ní vážily víc než ty, které byly přijaté bez okolků. Díky tomu, že značka od hráčů požadovala, aby našli a zabili vybrané nejlepší hráče Call of Duty: Mobile, donutila je, aby do získání slevy investovali úsilí a čas (a přidala určitou míru prestiže), čímž zvýšila pravděpodobnost, že si slev budou vážit a skutečně je využijí.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout