Jihoamerický prodejce Almacenes Éxito využil influencery z řad hráčů, pronikl do hry Call of Duty: Mobile bez reklam a oslovil více než půl milionu uživatelů
Kolumbijský obchodní řetězec Almacenes Éxito vypsal odměny v podobě slev za (herní) životy vybraných nejlepších hráčů Call of Duty: Mobile.
Call of Duty: Mobile je jednou z nejpopulárnějších mobilních her v historii. Vyšla v říjnu 2019 a do konce roku dosáhla 180 milionů stažení po celém světě. Vyšším počtem stažení během tří měsíců se může pyšnit pouze Pokémon Go z roku 2016.
Hra však funguje bez reklam proto se Almacenes Éxito ve spolupráci s agenturou Sancho BBDO Bogota rozhodl využít úspěšné hráče, kteří mají vliv, hru infiltrovat a spustit tak propagaci obchodů.
Almacenes Éxito najal tři nejlepší kolumbijské hráče Call of Duty: Mobile, z nichž každý má kanál na YouTube s více než 100 tisíci odběrateli. Hráči upravili svá herní uživatelská jména i profilové obrázky na popisy propagací (např. 60 % sleva na televizi). Na svých sociálních sítích poté fanouškům oznámili, že každý, kdo je v Call of Duty: Mobile porazí, získá slevu uvedenou v jejich profilu.
Vítězové ihned obdrželi slevové kódy, které mohli okamžitě využít jak v kamenných tak online obchodech, prostřednictvím herního chatu.
Výsledky / Kampaň The Most Valuable Promo odstartovala 12. března a běžela dohromady pět dní. Podle Sancho BBDO řetězec vystavil 540 kuponů (78 % využitých) a kampaň oslovila 535 978 hráčů. Prodeje Almacenes Éxito vzrostly během jednoho týdne o 7 %.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz