News & Views

Reebok se zaměřuje na městskou mládež s basketbalovým AR nástrojem /

Reebok našel s pomocí AR nástroje mezeru na trhu, promítá basketbalové kurty na parkoviště a postranní uličky

Sportovní značka Reebok oslavuje v rámci nové kampaně „odhodlání a kreativitu“ městské mládeže. Při této příležitosti zveřejnila AR nástroj, který promítá linie basketbalového kurtu do všech možných prostor.  

Nástroj Courting Greatness využívá fotoaparát a měřicí prvky mobilního telefonu pro načtrnutí dimenzí basketbalového kurtu na jakýkoliv, dostatečně velký prostor.

Uživatelé díky nástroji, který slouží jako vodítko, vědí, kam přesně mají křídou nebo páskou vyznačit dráhu volného hodu nebo tříbodové území a jak vysoko umístit provizorní koš.

AR nástroj od Reeboku byl navržen primárně na pomoc městským dětem, které nemají přístup k basketbalovým kurtům, a chtějí si vytvořit svůj vlastní herní prostor na parkovištích nebo v postranních uličkách.

Značka sportovního oblečení využívá kampaň Courting Greatness k přilákání pozornosti ke své novince Question Mid ‘Iverson Four’. Jde o osobitý model tenisek vyrobený na počest bývalého hráče NBA Allena Iversona, kterého Reebok sponzoroval.

Reebok si v rámci kampaně nechal od uměleckého kolektivu New York Sunshine vytvořit také dočasnou instalaci basketbalového kurtu v Brooklynu (na úvodní fotografii). Značka tvrdí, že požádá umělce ve velkých městech napříč USA o totéž. Aby podpořila nové basketbalové produkty, které uvede v sezoně podzim/zima 2012.

Courting Greatness navazuje na témata, která značka vytyčila v devět minut dlouhém videu

https://www.youtube.com/watch?v=w1vCzv9V-2w

Inga Stenta, marketingová ředitelka značky pro USA, Contagious řekla, že kampaň značce umožnila „stavět na dlouhodobých partnerstvích s ikonami značky jako je Allen Inverson a vdechnout nový život té stránce basketbalu, která může být často přehlížena, jelikož nejde o ‚tradiční‘ podobu sportu“. 

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Marketing pro outsidera / Adidas za Reebok v roce 2006 zaplatil 3,1 miliardy euro (3,64 miliard dolarů) a znovu z něj udělal ziskovou značku, ale zájem o ni zvýšit nedokázal. Tento měsíc Adidas oznámil, že Reebok prodává výrazně pod cenou skupině Authentic Brands Group.   Generální ředitel GlobalData Retail Neil Saunders se nechal slyšet, že problém Reeboku je, „v neschopnosti být vnímaný ani jako první volba profesionálních sportovců ani těch, kteří hledají sportovní módu a styl“. Ale Saunders věří, že má značka potenciál růst, pokud dokáže rozvinout „vlastní nabídku a jasně se odlišit“ a potřebuje podle něj také silný distribuční plán. Courting Greatness vypadá ze strany Reeboku jako pokus o vytvoření odlišitelné nabídky se zaměřením na městskou mládež a vynalézavost, jež do sportu vnáší. Spíše než aby jen proklamoval podporu nové cílové skupiny, AR nástroj představuje pro Reebok způsob, jak dát najevo své cíle něčím praktickým a – protože byl publikovaný jako online nástroj a ne jako aplikace, kterou je nutné stáhnout, – dostupným. Uznáváme, že nová pozice Reeboku je poměrně specifická v porovnání s Nike nebo Lululemon. Nicméně Reebok je nyní specifická značka. Podle odhadů NPD Group držel v roce 2015 1 % amerického trhu s teniskami, o 8 % méně než v roce 2006, a od té doby se situace pravděpodobně příliš nezlepšila.  Podobně jako je tomu u Adidasu a jeho městské strategie, Reebok nejspíš očekává, že objeví kredibilitu u extrémně vlivné skupiny městské mládeže, což značce přidá na přitažlivosti.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout