Zdá se, že se na Netflixu blíží zavedení předplatného s reklamami – alespoň podle zpráv o cenách a zacílení
Podle zpráv z okolí Netflixu se plány na zavedení předplatného s reklamami urychlily, jelikož se společnost se snaží předehnat Disney.
Streamovací služba v červenci oznámila investorům, že chce představit levnější předplatitelské rozhraní obsahující komerční sdělení od roku 2023. Nicméně Wall Street Journal a Variety hlásí, že bude k dispozici už od 1. listopadu.
Podle jejich zpráv stojí za rozhodnutím snaha přeběhnout Disney, který bude balíček Disney+ Basic s reklamami nabízet od 8. prosince. Mluvčí Netflixu nechtěl zprávy pro Guardian komentovat.
Reklamní technologie a nákup bude pro Netflix zařizovat Microsoft. Samotná filmotéka rozšířila svůj tým o dva vysoce postavené manažery ze Snap.
Ceník reklam zatím není jasný. První nabídky Netflixu se ale pohybují kolem 65 dolarů za tisíc zhlédnutí, což je řádově víc, než kolik běžně stojí televizní nebo online spoty.
Zakladatel a předseda představenstva Netflixu Reed Hastings se dlouhodobě stavěl proti reklamám na platformě, a přestože společnost změnila kurz, kormidlem otáčí opatrně.
Inzerenti budou moct cílit jen na jednotlivé žánry nebo na desítku nejpopulárnějších programů – nebude tedy možné cílit na diváky podle věku, pohlaví, historie zhlédnutí nebo času. Zeměpisně bude možné mířit jen na jednotlivé země.
Spoty budou mít 15 až 30 sekund a reklamní breaky nebudou zabírat víc než 4 minuty z hodiny seriálové tvorby. Reklamy u filmů půjdou před úvodními titulky. Inzerenti také nebudou moct pustit svůj spot víckrát za hodinu a maximálně pak třikrát denně.
Cena předplatného se má pohybovat mezi sedmi až devíti dolary měsíčně.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz