News & Views

Samsung infiltroval iPhony s emulátorem zařízení Galaxy /

Samsung vytvořil webovou aplikaci, která dělá z iPhonů na Galaxy a dosáhl 10 milionů stažení po celém světě

Samsung zveřejnil webovou aplikaci, která umožňuje uživatelům iPhonů vyzkoušet si na svých zařízeních uživatelské rozhraní Galaxy.

Program iTest funguje v internetovém prohlížeči uživatelů Applu a je možné, stáhnout ho jako webovou aplikaci na domovskou obrazovku bez nutnosti navštívit Apple App Store.

Nápad vznikl ve spolupríci s DDB Tribal Aotearoa Auckland, Nový Zéland. iTest uživatelům umožňuje vyzkoušet nepřeberné množství funkcí Galaxy.

Samsung využívá textové zprávy, aby uživatele iPhonů provedl prvky a nástroji Galaxy a vyzývá je, aby přijímali hovory, změnili si téma pozadí telefonu, hráli hry a pořizovali fotografie. V průvodci se objeví i novozélandský cestovatel a influencer Logan Doddds, který vysvětluje, jak nejlépe využít funkce fotoaparátu. 

K prvnímu spuštění webové aplikace pro méně početné novozélandské publikum došlo v dubnu 2021 prostřednictvím placené reklamy na sociálních sítích. Nicméně poté, co aplikaci zmínil zpravodajský web MacRumors, získal iTest virální pozornost technologických bloggerů, zpravodajských publikací a influencerů. Kanál Unbox Therapy na YouTube, který má 18,2 milionů odběratelů, byl jedním z recenzentů iTestu a popsal ho jako „v dobrém slova smyslu drzý“. 

Od té doby Samsung v kampani na iTest pokračoval s reklamami cílenými na uživatele, kteří přemýšlí o výměně chytrých telefonů – do strategie zahrnul i reklamy ve vyhledávání, které se objeví, když lidé vyhledávají informace o výměně telefonů a také outdoorové reklamy v okolí obchodů s telefony.

Výsledky / iTest od Samsungu si ze Spikes awards 2022 odnesl Grand Prix v kategorii Brand Experience & Activation. Ve vítězné přihlášce Samsung uvedl, že globálně dosáhl iTest přes 10 milionů stažení. Značka rovněž uvedla, že initiativa pomohla zvýšit počet lidí, kteří se rozhodli přejít z Apple na Samsung, přesná čísla ale nezveřejnila. 

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

 

Contagious Insight

Obcházení překážek / Podle reportu State of Mobile 2022 od Data.ai lidé v roce 2021 na iOS, Google Play a obchodech s aplikacemi třetích stran každou minutu utratili 320 tisíc dolarů – což dělá z trhu s nákupem aplikací průmysl v hodnotě 170 miliard dolarů. To je důvod, proč chtějí největší výrobci chytrých telefonů uzavřít uživatele do vlastních ekosystémů a nechat je utrácet výhradně na svých platformách. Silná stránka aplikace iTest je způsob, kterým obchází „oplocený“ ekosystém Applu. Samsung díky tomu úspěšně oslovi lidi, které potřeboval (uživatele Applu) přímo na jejich zařízeních. Nekupujte zajíce v pytli / iTest od Samsungu se zaměřuje na uživatele Applu v momentě, kdy je zajímají informace o výměně telefonu nebo navštěvují prodejny s telefony. Výzkumy od Googlu a Ipsosu ukazují, že 53 % nakupujících si před nákupem „vždy“ dělá vlastní průzkum, aby se ujistili, že se rozhodnout co možná nejlépe. V přihlášce na Spikes awards Samsung uvedl, že lidé jako důvod, proč váhají se změnou zařízení, často zmiňují, že nevědí, jak používat operační systém Android. Webová aplikace Samsung iTest zvědavým uživatelům poskytuje bezrizikový způsob, jak si vyzkoušet rozhraní a prvky Samsungu rovnou na svých stávajících přístrojích. Dalším přínosem iTestu je, že uživatelům dovoluje vyzkoušet si konkurenci bez jakéhokoliv tlaku. V přihlášce do soutěže značka mimo jiné uvedla: „Také jsme věděli, že zkoušení v obchodě, kdy vám přes rameno kouká prodavač, není dobrý způsob, jak se nechat přesvědčit.“   Drzý vyzyvatel / Ačkoliv je Android globální lídr mezi operačními systémy, Apple a Samsung se o první příčku globálního trhu s chytrými telefony často přou. Například ve čtvrtém kvartále roku 2021 byl podle Counterpoint Research Apple hlavním prodejcem chytrých telefonů, přestože Samsung během celého roku globálně prodal více jednotek. Ale navzdory skutečnosti, jak proti sobě stojí jejich hospodářské výsledky, tón této iniciativy staví Samsung do pozice vyzyvatele, ačkoli tomu tak vždy není. Jak Samsung otevřeně přiznal, aplikace byla navržena tak, aby byla zábavná a „jen malinko drzá“ a zaměřila se na zákazníky Applu v jeho vlastním ekosystému. Jak v roce 2019 napsali Adam Morgan z eatbigfish a Malcolm Devoy z PHD EMEA do Contagious magazínu:, „z vyzyvatelského přístupu se stal postoj, který musí zaujmout i ty největší značky.“ Zaujetím nekonvenčního, rušivého a nezlomného přístupu Samsung nejen předvádí funkčnost svého operačního systému, ale také se snaží získat sympatie svou osobností.    

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout