Rijádské dealerství vozů Ford Al Jazirah Vehicles použilo aplikaci pro rozvoz jídla HungerStation k propagaci cenově dostupných SUV Ford Territory
Ford Territory byl uveden na trh s ohledem na zákazníky citlivé na cenu. V listopadu 2022 automobilka model poprvé představila v Saúdské Arábii, načež dealerství Ford Al Jazirah Vehicles v Rijádu spustil reklamní kampaň a nové SUV propagoval v HungerStation, jedné z nejoblíbenějších aplikací pro rozvoz jídla, aby zdůraznil nízkou cenu nového automobilu. Kampaň vytvořila agentura Wunderman Thompson KSA, Rijád.
HungerStation působí v 80+ městech Saúdské Arábie a v Bahrajnu a spolupracuje s více než 10 000 partnery, včetně restaurací, supermarketů, lékáren a květinářství. Podle agentury má aplikace pro rozvoz jídla v současné době více než dva miliony aktivních uživatelů denně.
V delivery aplikaci si zákazníci mohli vybrat model SUV, prozkoumat jeho specifikace, přizpůsobit si technické parametry a dokonce i odhadnout dobu dodání. Prostřednictvím aplikace probíhala i platba, přičemž součástí nákupu bylo i bezplatné doručení (doklady o registraci vozidla dostal kupující k podpisu při doručení).
Výsledky / Podle agentury dosáhla kampaň během tří týdnů 130 milionů zobrazení. zákazníci si přidali do košíku 21 701 vozů a tři lidé dokončili nákup zaplacením přes aplikaci.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz