Módní značka představuje staré věci v nové kampani, vede lidi, aby vyměnili fast fashion za nadčasovost
Španělská módní značka Adolfo Dominguez spustila novou kampaň Ropa Vieja (Staré oblečení) zaměřenou na udržitelnost.
Značka prodává kvalitní oblečení z kategorie „affordable luxury“ a dlouhodobě usiluje o udržitelnou spotřebu. Stejně jako ve svých předchozích kampaních Adolfo Dominguez i teď publikum nabádá, aby své nákupy pořádně zvážili.
Integrovaná kampaň vznikla ve spolupráci s madridskou agenturou China a nabádá lidi k nákupu nadčasových a odolných kousků místo toho, aby podporovali kulturu vyhazování, kterou podporuje fast fashion.
Značka nejdříve na sociálních sítích požádala majitele o zapůjčení oblečení Adolfo Dominguez z posledních 20 až 40 let. Získané kusy následně představila v kampani s poselstvím, například: „Tento oblek je starý čtyřicet let.“ Každý vizuál provázelo heslo „Nakupujte oblečení, co trvá déle než trendy.“
Kampaň začala minulý měsíc před španělskými Goya Awards (před oskarové udělování uměleckých a filmových cen) a osmačtyřicetiletá herečka Benedicta Sánchez si v jejím rámci přišla pro svou cenu za nejlepší herečku v outfitu Adolfo Dominguez z roku 1990. Také další slavné osobnosti na akci oblékli šaty z „historického archivu značky“. Výběr z nasbíraných kusů chystá Ateliér Adolfo Dominguez ze severu Španělska nově uvést v limitované kolekci.
V následující fázi kampaně hnutí Ropa Vieja na sociálních sítích pokračuje novou výzvou, v níž značka žádá lidi, aby našli nejstarší kus oblečení, který vlastní, sdíleli ho na sociálních sítí a podpořili udržitelnější nakupování.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz