News & Views

Skandinávský řetězec hotelů uklízí hostům nejen v pokojích ale i doma /

Hotely Nordic Choice experimentují a zkouší nabízet lidem své služby také přímo u nich doma

Jedna z největších skandinávských hotelových sítí Nordic Choice Hotels začíná budovat koncept pilotního projektu s názvem Hotellkänslan (Hotel Feeling)

Projekt funguje od října 2019 a v jeho rámci dostalo 24 členů věrnostního programu Nordic Choice Club žijících blízko Clarion Hotel Amaranten ve Stockholmu nabídku úklidové služby pro svou domácnost. Celkem má řetězec dva miliony členů. 

Do úklidové služby spadá vše, co se od luxusního hotelového řetězce očekává. Zákazníkům proto poskytuje přikrývky, povlečení, polštáře, ručníky i koupelové produkty prémiové kvality.

Pro účely pilotu se Nordic Choice spojil s místním úklidovým startupem L2Go. Členové Nordic Choice Club dostali pozvání do aplikace jejímž prostřednictvím probíhá plánování návštěv úklidové služby.

Odběratelé programu rovněž sbírají věrnostní body a obdrželi také dva poukazy na snídani v hotelu nebo slevy na pokrmy v hotelové restauraci.

Christian Lundén, ředitel pro byznys rozvoj Nordic Choice Hotels, ve videu ke kampani uvedl, že značka uvažuje, co by pro její hosty bylo nejlepší v ohledu zachování věrnosti. „Pokud u nás naši nejčastější klienti stráví například 60 nocí za rok,“ říká, „jde o skvělého pravidelného hosta – ale co s těch dalších 365 dní? Můžeme se stát ještě větší součástí života našich hostů, přímo tam, kde bydlí a nejen když cestují?“

Po kladném přijetí Lundén pevně věří, že projekt překoná počáteční fázi a že v budoucnosti naváže spolupráci s dalšími firmami a portfolio nejrůznějších výhod ještě rozšíří.

„Pokud chcete květiny, můžeme vám je domů donést. Pokud chcete mít každý měsíc v šuplíku nové ponožky, navážeme partnerství s oděvní firmou a zajistíme je pro vás. Pokud v pátek chystáte hezkou večeři, můžeme ji připravit,“ dodal.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Přenosná důvěra / Díky rozšíření služeb do nové oblasti by mohl Nordic Choice Hotels zachovat vysokou kvalitu jejich vnímání – častí návštěvníci hotelů využívající službu péče o domácnost mohou se snadněji přikloní k důsledným a spolehlivým službám, které už z Nordic Choice Hotels znají a důvěřují jim. Pokud domácí službu využívají pouze občasní hoteloví hosté, může u nich zvýšit pozitivní vnímání značky a vést je k častějším návštěvám hotelů. U obou skupin služba dlouhodobě zanechá dojem dobrých zákaznických služeb, které se vyznačují charakteristickým rukopisem Nordic Choice: ručníky, mýdlem na ruce stejné značky, stejně ustlanou postelí.  Průzkum u 5 tisíc osob z výzkumné konzultační firmy KAE. V roce 2012 report objevil, že zhruba 10 % britských a amerických občanů by přestoupilo k bance Applu, pokud by si značka nějakou zřídila. U osob, které už vlastní výrobek od Applu, číslo vzrostlo na 43 %, přičemž 66 % dotázaných uvedlo, že by banku od technologické značky využilo, protože jí důvěřují.  To je důkaz, že pokud se značka opírá o již vybudovanou důvěru, je ke vstupu na nový trh potenciálně lépe vybavená. Dobrá vůle, kterou si už získala dříve, ji totiž pomůže a s ní roste i pravděpodobnost na úspěch nového projektu.  Připraveno k prodeji / Velké množství značek v posledních letech otevřelo své vlastní hotely, od Taco Bell po Trivial Pursuit. Chekitan Dev, profesor marketingu a brandingu na School of Hotel Administration na Cornell University ve Washington post uvedl, že: „Hotely prodejcům slouží jako nové showroomy.“ Projekt Hotel Feeling ale tento trend obrací a úplně přepisuje význam hotelu, protože to nejdůležitější z nabídky pohostinství – skvělé zákaznické služby – poskytuje mimo hotelové zdi. Vzestup DTC / Zatímco značky mimo obor pohostinství své prostory upravují a snaží se vybudovat „showroomy“. Značka jako Nordic Choice Hotels má ke vstupu do nového prostředí, v tomto případě direct to consumer (DTC), jiné motivace. Jak jsme viděli při nedávné spolupráci W Hotels a Rent the Runway, spojení starší značky a alternativního nováčka v prostředí, které ovládá Airbnb, pomůže odlišit se a strhnout  na sebe pozornost. Spojením se startupy a spuštěním Hotel Feeling dává Nordic Choice Hotels najevo, že porozuměl aktuální situaci. 

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout