Značka sladkostí nabízí finanční odměnu úspěšným hráčům zdlouhavé, opakující se hry a na Čínský Nový rok zvyšuje prodej
Značka cukrovinek Skittles vytvořila mobilní hru v populární aplikaci WeChat. Chtěla před oslavami Čínského Nového roku zvýšit prodeje a upozornit na svou nabídku.
Hru inspirovala čínská tradice darování červených obálek („hongbao“) s penězi blízkým během svátečního období. V posledních letech mohli lidé darovat hongbao digitálně a otevřít jej pouhým kliknutím na sociální síti WeChat.
V reakci na to vytvořila značka Skittles ve spolupráci s agenturou DDB China Group Shanghai & Guangzhou The Most Frustrating Red Packet – digitální hongbao, k jehož otevření je nutné kliknout padesát tisíckrát za sebou. Skittles na WeChatu zveřejňovaly jeden červený digitální balíček denně. Každý den vyhrál ten hráč, který dosáhl padesáti tisíc kliků jako první, 49.999 jüanů (7.750 dolarů).
Aby se mohli lidé soutěže zúčastnit, museli si v obchodech koupit speciální hongbao edici balíčku Skittles s unikátním QR kódem. Naskenování QR kódu otevřelo mini program na WeChat a hra se spustila.
Během pětidenní kampaně, která se uskutečnila dva týdny před začátkem Čínského Nového roku, se nejrychlejšímu hráči podařilo dokončit hru za jednu hodinu padesát dva minut a dvacet devět sekund. Kvůli prevenci podvádění vydávala hra namátkou identifikační testy, aby zajistila, že klikal reálný člověk nikoliv automat.
Kampaň od Skittles před zahájením propagovali influenceři, kteří měli vzbudit zájem na sociálních sítích. Následoval televizní spot, v němž dva přátelé sedí na gauči a soutěží. Oba dramaticky stárnou, zatímco vesele probírají, že je hra ztrátou času.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz