Generální manažerka Barbie ve společnosti Mattel Lisa McKnight na Most Contagious mluvila o záchraně Barbie před irelevancí
„Rozmanitější účesy, různé odstíny pleti, rozličnější tvary postav“ to vše firma Mattel slíbila při představení nové kolekce šesti panenek nazvané Barbie Fashionista.
Mezi poslední novinky patří Barbie s vitiligem, umělou nohou nebo holou hlavou.
Mattel nyní prezentuje Barbie jako nejrozmanitější sérii panenek a podle článku v The New York Times značka v posledních letech upouští od plastové dokonalosti ve prospěch rozmanitosti a prospívá jí to.
Neuběhlo ani deset let od doby, kdy Barbie čelila krizi relevance (i výdělku), ale Lisa McKnight, viceprezidentka společnosti Mattel a provozní ředitelka Barbie ve zmíněném článku v NYT uvádí, že firma prodělala osm čtvrtletí růstu v řadě.
Mluvčí Mattel zároveň tvrdí, že polovina všech panenek, které společnost v roce 2019 prodala, „pocházela z rozmanité kolekce,“ a že Barbie černoška s křivkami a afrem byla nejprodávanější panenkou téměř každého týdne uplynulého roku.
V prosinci 2016 se McKnight zúčastnila konference Most Contagious a nastínila, jaké insighty a strategie za tímto obratem stojí.
Značka Barbie nadále sklízí ovoce, které ji podpora rozmanitosti přinesla, a my zveřejňujeme vystoupení Lisy McKnight, které je standardně dostupné pouze předplatitelům Contagious. Tak si ho pusťte.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz