Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt
Jednou větou:
Herní reklamy jsou co do zlepšení přístupu ke značce a nákupního záměru lepší než běžné reklamy. Jsou však horší, bereme-li v potaz zvyšování povědomí.
Detailněji:
Autoři provedli metaanalýzu empirického výzkumu reklamních her (pozn.: výzkum in-game reklam nebyl součástí). Využili dvacet devět vybraných článků s cílem zjistit, kdy má toto médium lepší výsledky než běžná reklama a kdy ne.
Výsledky ukázaly:
Proč o tom vědět?
Kvalitní metaanalýza je pro nás vždy zajímavá. Tato konkrétní ukazuje, kdy herní reklamy slouží jako užitečný nástroj (když se snažíte oslovit lidi, kteří nenávidí běžné reklamy) a kdy ne (když se značky snaží zvýšit povědomí a rozpoznání).
Slabé stránky?
Autoři poukazují na to, že pracovali s relativním nedostatkem dat, který jim zabránil prověřit účinky zkoumaného fenoménu tak, jak by chtěli.
Kde se dozvím víc? Zde, ale není to zdarma.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz