Ekvádorská značka soli Cris-Sel nemohla sponzorovat národní fotbalový tým své země kvůli smůle, kterou podle tamních tradic sůl přináší, svou pozornost proto raději obrátila na soupeře
Lidé v Jižní Americe věří, že sůl nosí smůlu. A to je pádný důvod odmítnout značku soli Cris-Sal, aby sponzorovala ekvádorskou národní fotbalovou reprezentaci.
Značka ale přesto chtěla svůj tým během kvalifikace na FIFA Mistrovství světa 2022 podpořit. Ve spolupráci s agenturou Paradais DDB, Guayaquil proto vytvořila kampaň Unlucky Sponsor v níž popřála mnoho „štěstí“ soupeřům Ekvádoru při přípravě na Katar.
„Povzbudivé vzkazy“ značka zpracovala do podoby OOH a DOOH billboardů, které v Jižní Americe umístila na stadiony a do jejich blízkosti, kde probíhaly kvalifikační zápasy. Copy přálo hodně štěstí soupeřům, například: „Um pouco de sal para a seleção Brasilera“ („Troška soli pro brazilský výběr“) a navíc na ně padala sůl ze slánky Cris-Sal.
Národní týmy deseti jihoamerických států spolu od října 2020 soupeří v kvalifikačních zápasech o jedno z pouhých čtyř garantovaných míst na šampionátu FIFA 2022 v Kataru, který proběhne v listopadu. Ekvádor si své místo zajistil na konci března 2022 a bude hrát ve skupině A proti Kataru, Senegalu a Nizozemsku.
Ekvádor během s(m)olné kampaně poprvé v historii v pozici hostujícího týmu porazil Chile, dosáhl na působivé vítězství 6:1 nad Kolumbií a poprvé po pěti letech zvítězil nad Uruguayí. Soupeře Ekvádoru navíc pronásledovala zranění, červené karty a penalty.
Výsledky / Podle case study videa kampaň Unlucky Sponsor značce vygenerovala 41 milionů impresí a také se podílela na 2,8 milionech organických mediálních impresí.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz