Značka čokoládových tyčinek spustila nabídku pojištění, které odškodňuje chyby způsobené hladem
Ve Snickers vytvořili své vlastní pojištění, které odškodňuje chyby z hladu.
Ve spolupráci s Impact BBDO Dubai vyhodnocuje značka sladkostí žádosti o plnění pojistění prostřednictvím AI chatbotu. Hodnota kompenzace se pohybuje v rozmezí jedné až padesáti čokolád v závislosti na závažnosti chyby.
Tato kampaň ze Spojených Arabských Emirátů je poslední v řadě aktivací spadajících do dlouhodobé kreativní platformy značky „Když máš hlad, nejsi to ty“, kterou v roce 2010 vytvořila agentura BBDO New York.
Čokoládová tyčinka patřící koncernu Mars kampaň Snickers Hunger Insurance zahájila mírně satirickou reklamou, v níž Ramy, odborník na hladové pojištění, sděluje divákům, že by mohli mít nárok na kompenzaci, pokud někdy „udělají nějakou blbost“ z hladu.
Pachatelé „hladových přešlapů“ odkazuje k podání žádosti na speciálním webu, kde dojde k jejímu posouzení. Web umožňuje klientům „pojišťovny“ hovořit s „jednatelem“ (chatbotem), přečíst si komentáře zákazníků, recenze expertů a seznam úspěchů.
Značka na chatbotovi pracovala společně s pojišťovateli a vytvořila algoritmus, který vyhodnotil žádosti analýzou tisíců klíčových slov a posoudil závažnost pochybení. Bot data následně zpracoval včetně denní doby a lokace a zhodnotil, zda je pravděpodobné, že šlo o chybu v důsledku hladovění.
Výši odškodnění určovala četnost výskytu a závažnost chyby spolu s jejím vztahem k hladu (maximum bylo padesát tyčinek za nejzávažnější z chyb). Podle případové studie mohl ten, kdo jako hladový poškodil osobní majetek získat kompenzaci 5 tyčinek, zatímco člověk, který kvůli hladu zarezervoval špatnou dovolenou, mohl dostat až 40 tyčinek. Po vyhodnocení přihlášky zadavatel obdržel mobilní kupon, který mohl využít v obchodech napříč SAE a nechat si „vyplatit“ příslušný počet tyčinek.
Součástí kampaně bylo také OOH, audio a in-store reklamy.
Výsledky / Podle agentury došlo během trvání kampaně k 18% nárůstu prodejů tyčinek Snickers týdně a 21% zvýšení návštěvnosti zúčastněných prodejen. Došlo také k 30% nárůstu počtu asociací značky se slovem „hlad“.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz