News & Views

Snídaně: Boření marketingových mýtů no. 2 /

Ve čtvrtek 14. 10. vás zveme na druhou snídani marketingových šampionů. Přijďte diskutovat se Štefanem Sarvašem (Mars) a Josefem Havelkou (Contagious)

Zveme vás na druhé ze série čtyř inspirativních ranních setkání. Štefan Sarvaš, Global Senior CMI Director Market Intelligence & Shopper Insights (Marsa Josef Havelka (Contagious) budou spolu s vámi pokračovat v boření marketingových mýtů. 

Menu snídaně:


  • Jakou roli by měl dnešní marketing vlastně naplňovat?

  • Jaké jsou běžné marketingové mýty a proč je třeba se jich vyvarovat?

  • Jaká je opravdu spolehlivá cesta k růstu?

  • Jakou hodnotu mají segmentační modely a které jsou ty opravdu funkční.

  • Kdy je vhodné věnovat pozornost “cílení” a kdy ne.

  • Zákaznické postoje nebo chování? S čím je lepší pracovat a měřit to?

  • Na kolik jsou “light users” a “switchers” opravdu důležití pro váš byznys?

  • Jaké jsou effekty snahy o “premiumizaci”?

  • Co opravdu přináší snaha o inovaci a vyplatí se do inovací investovat?


 

Jednotlivá setkání v sérii na sebe přímo nenavazují. Rádi přivítáme i ty z vás, co první snídani nestihli nebo se nemohli zúčastnit.

Akce se koná ve čtvrtek 14. října, od 9.00 do 11.00 Pokud nejste klientem Contagious a snídani nemáte all inclusive v rámci předplatného, připravíme vám ji za 750 Kč, série tří snídaní stojí 1.850 Kč (plus DPH). Zaregistrujte se prosím co nejdříve, kapacita je omezená.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout