News & Views

Snídaně: Boření marketingových mýtů no. 3 /

Ve středu 3. 11. vás zveme na třetí snídani marketingových šampionů. Přijďte diskutovat se Štefanem Sarvašem (Mars) a Josefem Havelkou (Contagious)

Zveme vás na třetí ze série čtyř inspirativních ranních setkání. Štefan Sarvaš, Global Senior CMI Director Market Intelligence & Shopper Insights (Mars) a Josef Havelka (Contagious) budou spolu s vámi pokračovat v boření marketingových mýtů.

Čekají nás dvě závěrečná setkání během kterých se budeme soustředit na vlastní implementaci moderního marketingového uvažování.

Primárně půjde o kreativitu a její roli při tvorbě efektivní marketingové komunikace.

Menu snídaně




  • Co je to kreativita v marketingu?

  • Opravdu kreativitu potřebujeme nebo jde jen o "profesní úchylku"?

  • Existuje magická formule pro komunikaci?

  • Co je důležité při tvorbě úspěšné exekuce?

  • Je testování reklamy schopné predikovat úspěšnou exekuci?

  • Jak měřit efektivitu reklamy?


 

Jednotlivá setkání v sérii na sebe přímo nenavazují. Rádi přivítáme i ty z vás, co první dvě snídaně nestihli nebo se nemohli zúčastnit.

[dv_breakfast_form]

Akce se koná ve středu 3. listopadu, od 9.00 do 11.00 Pokud nejste klientem Contagious a snídani nemáte all inclusive v rámci předplatného, připravíme vám ji za 750 Kč, dvě zbývající snídaně si můžete koupit také dohromady za 1.300 Kč (plus DPH). Zaregistrujte se prosím co nejdříve, kapacita je omezená.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout