Stáhněte si aktuální Report:
V kampani zaměřené na domácí cvičení sportovní značka vyzývá uživatele Instagramu, aby drželi krok s profesionály
Atleti, kteří uzavřeli s Nike sponzoring, sdílí na Instagramu své týdenní cvičební výzvy. Udržují tak veřejnost v kondici a starají se o to, aby lidé během období koronavirové izolace neztratili kontakt se značkou.
Fotbalista Cristiano Ronaldo 5. dubna vykopnul Nike Living Room Cup – zveřejnil video, v němž udělal 142 “core crusher” sklapovaček během 45 sekund a ostatní na Instagramu vyzval, aby se ho pokusili trumfnout.
Šermířka Bebe Vio sdílela další týden příspěvek, kde během 45 sekund dokončila 20 “full-body-finisher” cviků a předala štafetu sledujícím, aby ukázali co v nich je.
Nike uživatele Instagramu vybízí, aby nahrávali svá videa v reakci na výzvy atletů s hashtagy #livingroomcup a #playinside. V době vzniku tohoto článku měl instagramový profil Living Room Cup pouhých 1111 sledujících. Pro lepší představu hlavní instagramový účet Nike jich má 107 milionů.
Living Room Cup začal krátce po spuštění kampaně Nike Play for the World, v rámci níž značka vyzývala sportovní nadšence, aby „hráli doma za celý svět“ a přispěli tak k zamezení rozšiřování nemoci Covid-19.
Nike spolu s agenturou Wieden+Kennedy na vizuál na sociálních sítích navázal 60 vteřinovým online spotem You Can’t Stop Us, v němž figurují slavní sportovci jako LeBron James, Ramla Ali nebo Sara Hughes. Spot ukazuje lidi, jak cvičí u sebe doma, zatímco fotbalová hřiště a sportovní stadiony zejí prázdnotou. Reklamu doplňuje textové sdělení: „Možná nehrajeme spolu. Možná ještě nereprezentujeme své státy. Možná nehrajeme pro obrovské davy. Dnes hrajeme za 7,8 miliard lidí.“
K dalšímu povzbuzení aktivity během izolace nabídla značka zdarma i několik videí ze svého prémiového předplatného Nike Training Club. V USA a na Youtube kanálu streamuje cvičení zdarma.
Na počátku dubna značka oznámila, že na boj s Covid-19 věnovala přes 17 milionů dolarů. Zároveň se pustila do přeměny materiálů a součástí původně navržených na produkci bot a oblečení (včetně podrážek Nike Air) na osobní ochranné pomůcky, jako jsou obličejové štíty nebo respirační čočky čistící vzduch.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz