News & Views

Stáhněte si The Participation Playbook /

Přemýšleli jste někdy nad tím, proč se některé kampaně šíří rychlostí blesku a jiné se vytratí bez většího uznání?

Contagious a Twitter podrobili analýze 1856 twitterových kampaní, které byly mezi lety 2014 a 2018 představeny v Cannes. Následně vyzpovídali autorské značky a agentury, aby zjistili, co všechno vytváření obsahu, o němž stojí za to mluvit, vlastně obnáší.

Sestavili jsme šest pilířů, které vás dovedou k nápadům a hlavně výsledkům, jež lidé budou chtít sdílet se svými přáteli. V příručce najdete tipy a insighty od značek, které jsou na Twitteru nejvíc „jako doma“, i od zkušených agentur spravujících sociální média. Zjistíte tam také, jak vznikají vítězné práce. Tohle je The Participation Playbook.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout