Přemýšleli jste někdy nad tím, proč se některé kampaně šíří rychlostí blesku a jiné se vytratí bez většího uznání?
Contagious a Twitter podrobili analýze 1856 twitterových kampaní, které byly mezi lety 2014 a 2018 představeny v Cannes. Následně vyzpovídali autorské značky a agentury, aby zjistili, co všechno vytváření obsahu, o němž stojí za to mluvit, vlastně obnáší.
Sestavili jsme šest pilířů, které vás dovedou k nápadům a hlavně výsledkům, jež lidé budou chtít sdílet se svými přáteli. V příručce najdete tipy a insighty od značek, které jsou na Twitteru nejvíc „jako doma“, i od zkušených agentur spravujících sociální média. Zjistíte tam také, jak vznikají vítězné práce. Tohle je The Participation Playbook.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz