Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt
Autoři B.J. van Ewijk, A. Stubbe, E. Gijsbrechts, et al. Vydáno v International Journal of Research in Marketing.
Jednou větou:
U průměrných FMCG značek online bannerové reklamy prodeje nezvyšují. Existují ale zajímavé výjimky.
Detailněji:
Autoři využili data od AC Nielsen a mezi lednem 2016 a březnem 2018 provedli analýzu reklamních investic u nizozemských FMCG značek. Získali vzorek 154 národních značek z více než 60 kategorií.
Následně změřili, jak online bannerové reklamy ovlivnily prodeje těchto značek a prozkoumali řadu proměnných. Autoři mimo jiné zjistil, že:
Bannerová reklama podle autorů nikdy dříve neprošla empirickou analýzou v tak velkém měřítku. A jak můžete vidět výše, studie přinesla spoustu praktických insightů a uplatnění.
Slabé stránky?
Velkým nedostatkem je pro nás skutečnost, že výzkum nebere v potaz kvalitu kreativní práce, která se do bannerové reklamy promítá. Uznáváme ale, že studie je dostatečně komplikovaná i bez toho.
Kde se dozvím víc?
Zde si zdarma můžete přečíst verzi před korekturou (neobsahuje tabulky).
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz