Díky originálnímu obsahu na digitálních billboardech v metru a na YouTube získala francouzská televize o 35 % víc předplatitelů.
Výzva / Francouzská televizní stanice 13ème Rue chtěla se spuštěním první originální série „Trauma“ zvýšit počet odběratelů online streamovací platformy.
Měla ale omezený rozpočet a bojovala s nízkým povědomím o značce a proto čelila jasné výzvě: Jak na trhu, kde dominují Netflix, HBO a Amazon Prime, přilákat pozornost ke svému původnímu seriálu?
13ème Rue předpokládala, že pokud diváci zhlédnou první díl série Trauma s dramatickým nerozřešeným koncem, budou chtít vidět i zbytek a předplatí si její stramovací platformu.
Řešení / Klíčové události příběhu se odehrávají v podzemí. Z toho 13ème Rue vyšla a úryvky z prvního dílu umístila na digitální billboardy v nejhlouběji položených stanicích pařížského metra. Po naskenování QR kódu z billboardu mohli cestující zhlédnout část prvního dílu zdarma na svých chytrých telefonech.
Každý další metr pod zemí pak přidával minutu pořadu zdarma – čím hlouběji se billboard nacházel, tím delší část epizody mohli diváci sledovat. Pro zhlédnutí celé epizody museli lidé navštívit několik stanic metra. Samotné billboardy lákaly diváky dramatickými záběry ze série, naříklad pohledem na ženu uvězněnou ve sklepení.
Objeví-li a zhlédnou diváci podle 13ème Rue temný thriller v šerých prostorách podzemní dráhy, získají autentičtější zážitek. Kampaň Underground Premiere od agentury BETC Paris probíhala týden před oficiálním vydáním seriálu.
Po vydání kompletní série umístila 13ème Rue celou 45 minut trvající první epizodu jako pre-roll reklamu na YouTube a cílila konkrétně na filmové fanoušky hledající nové filmové a seriálové trailery.
Výsledky / Podle BETC dosáhly digitální billboardy 33 milionů zhlédnutí a cestující odemkli celkem pět milionů minut první epizody. Agentura uvedla, že pre-roll reklamy vygenerovaly pět milionů zhlédnutí první epizody seriálu. Počet předplatitelů online streamingové platformy 13ème Rue po kampani stoupl o 35 %.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz