News & Views

Streamingová platforma vysílá v metru seriál plný napětí /

Díky originálnímu obsahu na digitálních billboardech v metru a na YouTube získala francouzská televize o 35 % víc předplatitelů. 

Výzva / Francouzská televizní stanice 13ème Rue chtěla se spuštěním první originální série „Trauma“ zvýšit počet odběratelů online streamovací platformy.

Měla ale omezený rozpočet a bojovala s nízkým povědomím o značce a proto čelila jasné výzvě: Jak na trhu, kde dominují Netflix, HBO a Amazon Prime, přilákat pozornost ke svému původnímu seriálu?

13ème Rue předpokládala, že pokud diváci zhlédnou první díl série Trauma s dramatickým nerozřešeným koncem, budou chtít vidět i zbytek a předplatí si její stramovací platformu.

Řešení / Klíčové události příběhu se odehrávají v podzemí. Z toho 13ème Rue vyšla a úryvky z prvního dílu umístila na digitální billboardy v nejhlouběji položených stanicích pařížského metra. Po naskenování QR kódu z billboardu mohli cestující zhlédnout část prvního dílu zdarma na svých chytrých telefonech. 

Každý další metr pod zemí pak přidával minutu pořadu zdarma – čím hlouběji se billboard nacházel, tím delší část epizody mohli diváci sledovat. Pro zhlédnutí celé epizody museli lidé navštívit několik stanic metra. Samotné billboardy lákaly diváky dramatickými záběry ze série, naříklad pohledem na ženu uvězněnou ve sklepení.

Objeví-li a zhlédnou diváci podle 13ème Rue temný thriller v šerých prostorách podzemní dráhy, získají autentičtější zážitek. Kampaň Underground Premiere od agentury BETC Paris probíhala týden před oficiálním vydáním seriálu.

Po vydání kompletní série umístila 13ème Rue celou 45 minut trvající první epizodu jako pre-roll reklamu na YouTube a cílila konkrétně na filmové fanoušky hledající nové filmové a seriálové trailery.

Výsledky / Podle BETC dosáhly digitální billboardy 33 milionů zhlédnutí a cestující odemkli celkem pět milionů minut první epizody. Agentura uvedla, že pre-roll reklamy vygenerovaly pět milionů zhlédnutí první epizody seriálu. Počet předplatitelů online streamingové platformy 13ème Rue po kampani stoupl o 35 %. 

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Filmoví fanatici / Najděte cílové publikum, nabídněte mu něco hodnotného a přitom je informujte o tom, kdo jste a co děláte. Zní to snadně, nicméně spoustě značek se to nedaří. To ale neplatí v případě Underground Premiere. Na YouTube chytře zaměřila na filmové fanoušky. Stanice toho docílila jednoduše umístěním pre-roll reklam před trailery na televizní seriály a filmy, které vyhledávají především diváci, co aktivně hledají nový obsah. Toto publikum bude s největší pravděpodobností otevřené novému seriálu, přestože o seriálu Trauma nebo 13ème Rue nikdy předtím neslyšeli. Umístění první epizody do pařížského metra lidi vyzvalo i ke sledování stop rozsetých po celé dopravní síti a vtáhlo je do temného světa seriálu. Přitom navíc budovalo očekávání následujícího dílu.  Poprvé / 13ème Rue nemohla dát k dispozici příliš velkou část svého nového seriálu, protože by tím klesla cena nabízeného produktu a nedošlo by ke generaci zisku. Zveřejnění prvního dílu ale pro představení seriálových postav, témat a vizuálního stylu stačilo. Kampaň se navíc odehrála v prostředí, které korespondovalo s tématy temného příběhu – hluboko v pařížském metru. Pilotní díl je u každého seriálu pro přilákání diváků stěžejní a v tomto případě slavil velký úspěch. 13ème Rue se zároveň specializuje na akční a napínavé seriály, proto je pro diváky možnost zapojit se (víceméně) do vlastního thrilleru pro značku velmi výstižná.  The show must go on / Kampaň se dotýká i měnících se návyků publika vzhledem ke konzumaci mediálního obsahu. Technologický pokrok a stále se rozšiřující přístup k internetovému připojení umožňuje lidem sledovat televizní obsah prakticky kdekoliv a kdykoliv. Podle nedávného průzkumu agentury Ofcom sleduje televizi mimo domov více než třetina Britů – 24 % na dovolené, 16 % při dojíždění a 7 % se dívá dokonce v hospodě. 13ème Rue využila nedávno instalované 4G sítě, která pokrývá celé pařížské metro a také narůstající tendenci lidí sledovat video obsah na chytrých telefonech. Tento technologický insight použila 13ème Rue jako základ a díky kampani úspěšně dokázala proměnit nudné cesty metrem na jedinečné televizní premiéry.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout