Rychlé občerstvení bojuje proti obvinění z využívání falešného tuňáka in-game výzvou a snižuje negativní dojmy o 83 %
QSR řetězec Subway se letos v lednu ocitl v USA uprostřed soudního řízení. Čelil obvinění, že jeho tuňákové sendviče neobsahují tuňáka. Značka reagovala ujištěním zákazníků, že jde o lživé tvrzení a že ve skutečnosti servíruje tuňáka pruhovaného loveného na prut smíchaného s trochou lehké majonézy.
Ke zdůraznění faktu, že tuňákové sendviče v Subway obsahují výhradně udržitelně uloveného tuňáka a edukaci cílové mladé generace o udržitelném rybaření spustila značka v Británii a Irsku kampaň ve hře Animal Crossing: New Horizons pro Nintendo Switch s názvem Tuna for Tuna.
Hráči loví tuňáka na prut s vlascem – stejně jako se loví tuňák do sendvičů Subway. V rámci kampaně Tuna for Tuna měli lidé možnost získat tuňákové sendviče zdarma výměnou za každého tuňáka, kterou v Animal Crossing uloví. Pro získání sendviče zdarma stačilo na Twitteru sdílet screenshot avatara v Animal Crossing, jak drží uloveného tuňáka, označit @SubwayUK a použít hashtag #TunaForTuna.
Pro rozšíření povědomí vytvořil Subway ve spolupráci s londýnskou agenturou Above+Beyond svého vlastního herního avatara a video, v němž ostatní hráče Animal Crossing žádá o to, aby podporovali udržitelný rybolov. Video bylo zveřejněno 2. dubna na sociálních sítích značky. Firma zároveň spolupracovala se čtyřmi herními influencery, kteří streamovali svou hru zatímco si vychutnávali tuňákové sendviče a zdůrazňovali, jak Subway získává tuňáky, které používá.
Výsledky / Hráči dohromady strávili rybařením přes 400 hodin přičemž promo video nasbíralo přes milion zhlédnutí. Pozitivní pocity ke značce stouply o 233 % (a negativní klesly o 83 %).
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz