News & Views

Surf založil online obchodní univerzitu pro filipínské matky /

Prací prášek od Unileveru se spojil s digitální komunitou zabývající se poskytováním byznys webinářů a nabídl je podnikavým filipínským matkám

Značka Surf z portfolia Unileveru a kreativní agentura MullenLowe Treyna v Makati ve snaze pomoci filipínským ženám společně v lednu spustily digitální „univerzitu“ nabízející online lekce, v nichž se matky učí založit vlastní podnikání.

Na základě poznatku, že v roce 2020 stoupl počet registrovaných online byznys projektů v zemi o 4 000 % se Surf spojil s Filipina Homebased Moms (FHM), digitální komunitou matek podnikatelek, aby ženám pomohl dosáhnout cíle vlastnit a řídit online nebo kamennou společnost.

Online studijní hub Wais U, pojmenovaný po IQ testu Wechsler Adult Intelligence Scale, obsahuje webináře zaměřené na témata jako prodejní taktiky, týmový management nebo marketingové techniky.

Webináře jsou dlouhé dvě až čtyři hodiny, jejich aktualizace probíhá každý měsíc a vede je Maria Korino Bertulfo, zakladatelka a CEO FHM. Uživatelky program prochází také pomocí pracovních listů a seznamů. Roční kurz si klade za cíl předat účastnicím kompletní spektrum dovedností, které potřebují, aby se z nich staly podnikatelky.

Filipínské matky se mohou přihlásit na speciálním webu a poté získají přístup k lekcím zdarma.

„Po pandemii a všech obtížích, jimiž si každá matka musela projít, jsme si řekli, že je načase poskytnout jim lepší startovní základnu pro zajištění jejich rodin,“ řekla v tiskové zprávě marketingová manažerka Surfu Raiza Revilla. „Prostřednictvím Wais U je můžeme naučit, jak si založit vlastní podnik a nechat ho vzkvétat.“

„Jádro brandového sdělení značky Surf říká, že je možné získat skvělé výkony za nižší cenu,“ řekl Contagious Roman Olivarez, výkonný kreativní ředitel MullenLowe Treyna. „Značka se zaměřuje na budování povědomí, jak zajistit rodinu i s malým rozpočtem a pomáhá nalézt způsob, jak rodinám poskytnout rovné příležitosti k úspěchu. V čele této iniciativy stojí maminky, které své rodiny vedou k lepší budocnosti.“

 

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Odlehčit nálož / Ženy a dívky z celého světa tráví neplacenou prací (tzn. vařením a uklízením) mezi třemi a šesti hodinami denně – a velká část z toho zůstává nedoceněná. Muži oproti tomu v průměru stráví stejnou prací půl až dvě hodiny. Důsledky této nevyvážené odpovědnosti dopadají nejen na společenský život ženy, ale i na jejich příležitosti ke studiu a zajištění vlastního živobytí. Navzdory tomu, že Mastercard Index of Women’s Advancement, který měří participaci žen v zaměstnání cituje Filipíny jako zemi, jež neustále prosazuje genderovou rovnost, domácí práce (včetně praní a žehlení) jsou se zde stále vnímají především jako ženská odpovědnost. Surf proti těmto předsudkům bojuje od roku 2017. V květnu 2017 značka spustila tříleté globální partnerství s charitativní organizací Oxfam s cílem podpořit ženy z celého světa v „zajištění vlastního živobytí, účasti ve veřejném životě a vzdělání,“ jak uvádí tisková zpráva. Nicméně otázka podpory ženského podnikání se stala ještě naléhavější s pandemií Covidu-19, která měla na podnikatelky velmi negativní dopad. Podle reportu od International Finance Corp, sesterské organizace Světové Banky, klesly v roce 2020 na Filipínách prodeje ženami vlastněných firem o 27 %. Report zároveň dodal, že by ženami vlastněné podniky byly konkurenceschopnější, kdyby měly potřebné schopnosti v digitálním prodeji a přístup k úvěrům. Surf se zde věnuje především dovednostní stránce, staví na své asociaci s podporou žen a zároveň vytváří pozitivní vazby se značkou.      Jak Contagious řekl Roman Olivarez, ECD v MullenLowe Treyna: „Nejlepší způsob, jak prospět zákazníkům, je dát jim nástroje nutné k tomu, aby uspěli v životě. Ať jde o cenově výhodný prací prášek nebo značku, která pomáhá vyrovnat hrací pole v oblasti příležitostí.“ Perfektní pár / Spojením s FHM, největší digitální skupinou pro filipínské matky podnikající z domova (má přes 370 tisíc členek), přidává Surf své iniciativě na důvěryhodnosti. Zakladatelka FHM Maria Korina Bertulfo je sama pracující matka a její nezisková organizace spolupracovala na propagaci vzdělávání žen a jejich ekonomického rozvoje s řadou akademických organizací. Například když Eskwelabs, online škola zaměřená na rozvoj IT schopností, v roce 2021 spustila svůj mobilní program datové gramotnosti, propagovala ho prostřednictvím FHM. A co teprve partnerství mezi FHM a Connected Women, singapurskou skupinou zaměřenou na vzdělávání žen o digitální ekonomice. Surf takticky využívá expertízu společnosti a zvyšuje tak pravděpodobnost, že zaujme svou cílovou skupinu a poskytne jí kvalitní obsah a skutečnou hodnotu. 

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout