Indická food delivery služba mezi lidmi vyvolala nutkání debatovat o její obskurní OOH. Kampaň vygenerovala dosah 35,5 milionů
Během loňského svátku Diwali (22. – 26. října 2022) představila služba Swiggy v rámci OOH, tisku a sociálních médií zajímavý vizuál. Zobrazoval postavičku maskota značky strýčka Gulab Jamun, který se nacházel ve vesmíru a ptal se lidí: „Proč je to reklama na Swiggy?“
Indická food delivery služba vyzvala lidi, aby kreativně vysvětlili různé zvláštní prvky na vizuálu kampaně (například UFO nebo kopce z chleba). Motivace: Za nejlepší návrhy označené hashtagem #WITASA mohli lidé získat Swiggy Money v hodnotě 1 lakh RS (1217,79 USD). Přičemž Swiggy Money je digitální měna platformy.
Kampaň WITASA vznikla ve spolupráci s agenturou Talented, Bangalore.
Své podivuhodné teorie ve formě příspěvků na Twitteru a videí sdílelo přes 80 tisíc lidí. Jeden obzvlášť odhodlaný účastník pak dokonce vytvořil celou webovou stránku.
Po deseti dnech od spuštění kampaně (13. října) značka vyhlásila vítěze v 18 minut dlouhém videu. Komické bylo, že strýček Gulab Jamun většinu klipu jmenoval ty, co nevyhráli, a během toho, co se ve videu objevovala různá uživatelská jména, opakoval „galat“ (což v hindštině znamená „špatný“).
Výsledky / Podle agentury oslovila WITASA 35,5 milionu lidí. Kampaň přinesla 1000% nárůst zapojení na Twitteru a 500% nárůst na Instagramu. Ve výsledku přinesla také 100% nárůst pozitivního sentimentu.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz