Aplikace pro zajištění odvozu pokořila ve Francii lídra trhu díky stuntu s potištěnými obaly jídel z restaurací a bister. Její preference vzrostly o 23 %
Výzva / Pařížská taxi aplikace Heetch není na trhu, kde dominuje Uber, příliš známá. Heetch potřeboval s omezeným rozpočtem patnáct tisíc eur (sedmnáct tisíc dolarů) a nulovým mediálním rozpočtem vytvořit kampaň ke zvýšení brand awareness a uživatele Uberu chtěl přesvědčit, aby při další cestě vyzkoušeli jeho služby.
Řešení / Ve spolupráci s Marcel, Paris, našel Heetch pařížské restaurace, které zákazníkům rozvážejí jídlo prostřednictvím Uber Eats. Marcel pak ve spolupráci s těmito podniky vytvořil dvanáct tisíc krabiček na jídlo s brandingem Heetch, například boxy na burgery nebo kelímky na nudle.
Veškeré obaly byly potištěné vzkazy jako: „Také hladovíme, ale ne po penězích našich řidičů,“ „Nenutíme vás, abyste měnili své oblíbené jídlo. Pouze svou taxi aplikaci“ nebo „Vaše pizzerie platí daně ve Francii. Proč ne i vaše taxi služba?“ – a všechna sdělení mluvila jasně proti Uberu.
Heetch rozdával ve vybraných restauracích obaly zdarma. Celá akce začala v neděli 21. března večer (v neděli večer je Uber Eats nejaktivnější). Když si zákazníci objednali na Uber Eats od jedné ze zapojených restaurací, obdrželi obal od Heetch.
Výsledky / Kampaň vedla k 23% nárůstu preference značky, 8% nárůstu „ochotu značku vyzkoušet“. Dále vygenerovala 7,8 milionům mediálních impresí s nulovou mediální investicí.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz