Bezplatná TV stanice Bank vytvořila hypersegmentované reklamy, aby z fotbalových fanoušků udělala fanoušky NBA, hodnocení stouplo o 16 %
Fotbal je v Brazílii bez pochyby nejoblíbenějším sportem – hru alespoň nějakým způsobem sleduje 78 % Brazilců, uvádí report od European Club Association.
Když Band, bezplatná brazilská televizní stanice, získala práva k vysílání NBA, rozhodla se, že místo aby soutěžila o prvenství s národním sportem, využije lásku země k fotbalu ve svůj prospěch.
Fans Will Be Fans od FCB Brasil, São Paulo, si kladla za cíl přilákat milovníky fotbalu a ukázat jim kouzlo basketbalu tím, že zdůrazní podobu obou sportů.
FCB/SIX, dceřiná společnost FCB zaměřená na kreativní data, analyzovala data od brazilských fotbalových týmů a NBA franšíz a našla zajímavé paralely. Tyto informace následně využila a fotbalovým fanouškům poskytla kontextuální reklamy na základě obsahu, který sledovali, aby jim ukázala, že si ze stejných důvodů mohou zamilovat také NBA.
Například lidem, kteří si přečetli článek o brazilských národních fotbalových šampionech, se zobrazila reklama se šampiony NBA, vyzdvihující skutečnost, že mají stejné týmové barvy.
Data podléhala neustálé aktualizaci na základě materiálu z probíhající sezony NBA, což umožnilo nacházení souvislostí v reálném čase. Celkem bylo vytvořeno 2560 jedinečných reklam ze zhruba 250 datových korelací.
Výsledky / Podle case study videa kampaň na sociálních sítích zasáhla přes 60 milionů lidí a aktuální sezona NBA získala o 16 % vyšší hodnocení než ta předešlá.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz