Technologická společnost použila do novoroční kampaně tísňová volání, která se uskutečnila díky chytrým hodinkám
Chytré hodinky Series 7 od Apple se začaly prodávat v říjnu 2021. V rámci propagace jejich funkce tísňového volání zveřejnil technologický gigant 1. ledna reklamu, do níž použil nahrávky skutečných telefonátů na tísňovou linku uskutečnéných právě z hodinek.
Minutový spot vznikl in-house v Apple a jmenuje se příznačně 911. Využívá skvěle natočené záběry doplněné autentickým audiem, které přepíná mezi nahrávkami tísňových volání od lidí ve smrtelně nebezpečných situacích: žena uvězněná v převráceném autě, která se snaží udržet hlavu nad rychle stoupající hladinou vody; muž na paddleboardu odvátý na širé moře nebo postarší farmář, který si při vážném pádu zlomil nohu v kyčli.
Reklama končí textem: „Jason, Jim a Amanda byli díky hodinkám zachráněni během několika minut.“
Dříve, 20. prosince, Apple tweetoval podobně poutavou patnáctivteřinovou reklamu, která ukazovala, jak hodinky automaticky vytočí tísňovou linku a zahájí sdílení polohy, pokud zaznamenají tvrdý pád.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz