Stáhněte si aktuální Report:
Pomocí promo akce založené na turecké svatební tradici zvýšil prodejce domácích spotřebičů Vestel návštěvnost obchodů o 321 %
Pokud přijde na elektroniku do domácnosti, mají v Turecku novomanželé ve svých rukou většinu kupní síly. Proto se prodejce domácích spotřebičů Vestel rozhodl posílit své spojení s rozšířenou svatební tradicí a stal se první volbou všech novomanželů.
Svatební hosté v Turecku tradičně zdobí novomanžele po obřadu zlatem a bankovkami. Pár pak zlato prodá a peníze použije k nákupu věcí nutných do začátku společného života.
Cena zlata ale v zemi kvůli nejisté ekonomické situaci stoupá a pro svatební hosty je tak stále obtížnější tuto svatební tradici dodržovat. Vestel ve spolupráci s istanbulskou kreativní agenturou Karbonat Independent Agency vytvořil ve snaze na tradici participovat takzvané Pinnable Home Appliances: připínací žetony, které lze darovat jako svatební dar a poté je v obchodě vyměnit za zboží.
Vestel proměnil všechno své vybavení do domácnosti v odpovídající zlaté brože, které jsou na zadní straně opatřené promo kódem. Svatební hosté mohou brože koupit a darovat je páru, který je v obchodě vymění za dané spotřebiče.
Brože byly ke koupi v pobočkách po celém Turecku. Běžela na ně in-store propagace a také online kampaň během letní svatební sezóny. Současně značka vydala i televizní reklamu podpořenou OOH formáty, aktivací na sociálních sítích, digitální kampaní, mobilní kampaní a PR.
Výsledky / Podle agentury získala kampaň Pinnable Home Appliances mediální pokrytí v hodnotě 7,8 milionu tureckých lir (930 943 dolarů). Návštěvnost obchodů Vestel během kampaně stoupla o 321 % a povědomí o značce vzrostlo o 68 %. Během roční kampaně se prodalo 312 285 Pinnable Home Appliances žetonů a kampaň vyústila ve 2,3 miliardy impresí.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz