V roce, kdy bylo obtížné prosadit v podstatě cokoliv, tvořila jedna agentura hit za hitem
Každý rok představuje výběr Most Contagious kampaní, které byly podle nás za uplynulých dvanáct měsíců ty nejlepší z nejlepších. Jejich tvůrci o nich pak často povídají také v rámci eventu Most Contagious.
Když jsme se však celkově podívali na všechny kampaně z různých koutů světa, kterým jsme se v roce 2020 věnovali, upoutalo nás něco nezvyklého.
V roce, v němž bylo obtížné prosadit jakoukoliv práci, slavila jedna agentura úspěch za úspěchem. A nejen to, napříč jejich klientským portfoliem vždy přišli s něčím, co skvěle reflektovalo jak danou značku tak období pandemie Covid-19.
Od přesvědčení jednoho z nejsledovanějších komerčních televizních kanálů, aby zastavil živé vysílání televizního pořadu, aby diváci v izolaci mohli v době lockdownu zavolat blízkým, přes kampaň pro prodejce kutilských potřeb, která mu získala zpět ztracený šmrnc, nebo výrobu svíček, které voní jako místa, co nám během karantény nejvíce chybí – jedna jediná agentura působila, jako kdyby roku 2020 „přišla na kloub“ víc než jiní.
Proto jsme se rozhodli, že za její neochvějnou důslednost a výjimečnou kvalitu výstupů jmenujeme Uncommon London první Most Contagious Agenturou Roku.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz