Canon inspiruje lidi ke změně profesní dráhy ve prospěch vlastní tvorby a v soutěži rozdává fotoaparáty
„V průběhu minulého roku nebylo odvětví, které by prošlo rychlejší změnou než způsob, jakým pracujeme,“ uvedl v nedávném reportu CEO Microsoftu Satya Nadella. Výzkum Miscrosoftu ukazuje, že v červnu 2021 41 % lidí kvůli faktorům jako práce z domova, omezený kontakt s kolegy a vyhoření z neustálého připojení zvažovalo podání výpovědi.
V reakci na „Velkou výpověď“ spustila značka fotoaparátů Canon iniciativu navrženou tak, aby lidem pomohla opustit dosavadní zaměstnání a vydat se za kreativnější kariérou. Kampaň Ready. Set. Quit., kterou pro Canon Nordic navrhla kodaňská agentura Uncle Grey, potenciálním tvůrcům představila možnost udělat z jejich hobby kariéru. Podle Google Trends byl „content creator“ jednou z nejvyhledávanějších kariérních možností roku 2021.
Kandidáti se mohli přihlásit zasláním potvrzení o výpovědi prostřednictvím webu kampaně a Canon následně vybral čtyři vítěze. Každý z nich obdržel fotoaparát a objektiv Canon EOS R5, zápis k účasti na pětitýdenním mentoringovém programu pod vedením profesionálního tvůrcem Joeyho Palmroose a dostal svou první placenou zakázku.
Mezi vítěze patří Elida Berntsen, travel, lifestyle a wedding fotografka z Norska nebo Daniel Pettersson, švédský tvůrce videí na volné noze. Sezení o fotografování, tvorbě videí a budování publika byla každé pondělí v 19:00 pod názvem MondayMentoring Joeyho Palmroose zdarma k dispozici na Instagram Live (@JoeyPalmroos).
Cathrine Stenemyr, channel business developerka Canonu, v tiskové zprávě ke kampani uvedla: „Lidé měli čas přemýšlet o tom, co je pro ně skutečně důležité a jak chtějí trávit svůj život v práci. Jsme moc rádi, že prostřednictvím této kampaně můžeme přijít s cestou, která by mohla někomu pomoci začít úplně nový a kreativní způsob, jak pracovat sám na sebe.“
Clara Prior-Knock, kreativní ředitelka v Uncle Grey, dodala: „Když se podíváte na soudobou kulturu, je šílené vidět kolik lidí má pocit, že ustrnuli na místě a přitom jsou připraveni vrhnout se na zcela novou kariéru. Jsme opravdu nadšení že spouštíme kampaň, která lidem, co chtějí dát výpověď, poskytne znalosti nutné k tomu, aby se mohli stát nezávislými tvůrci contentu – a navíc dostanou skvělé vybavení od Canonu a jejich první profesionální zakázku.“
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz