News & Views

Velká výpověď od Canonu /

Canon inspiruje lidi ke změně profesní dráhy ve prospěch vlastní tvorby a v soutěži rozdává fotoaparáty

„V průběhu minulého roku nebylo odvětví, které by prošlo rychlejší změnou než způsob, jakým pracujeme,“ uvedl v nedávném reportu CEO Microsoftu Satya Nadella. Výzkum Miscrosoftu ukazuje, že v červnu 2021 41 % lidí kvůli faktorům jako práce z domova, omezený kontakt s kolegy a vyhoření z neustálého připojení zvažovalo podání výpovědi.

V reakci na „Velkou výpověď“ spustila značka fotoaparátů Canon iniciativu navrženou tak, aby lidem pomohla opustit dosavadní zaměstnání a vydat se za kreativnější kariérou. Kampaň Ready. Set. Quit., kterou pro Canon Nordic navrhla kodaňská agentura Uncle Grey, potenciálním tvůrcům představila možnost udělat z jejich hobby kariéru. Podle Google Trends byl „content creator“ jednou z nejvyhledávanějších kariérních možností roku 2021.  

Kandidáti se mohli přihlásit zasláním potvrzení o výpovědi prostřednictvím webu kampaně a Canon následně vybral čtyři vítěze. Každý z nich obdržel fotoaparát a objektiv Canon EOS R5, zápis k účasti na pětitýdenním mentoringovém programu pod vedením profesionálního tvůrcem Joeyho Palmroose a dostal svou první placenou zakázku.

Mezi vítěze patří Elida Berntsen, travel, lifestyle a wedding fotografka z Norska nebo Daniel Pettersson, švédský tvůrce videí na volné noze. Sezení o fotografování, tvorbě videí a budování publika byla každé pondělí v 19:00 pod názvem MondayMentoring Joeyho Palmroose zdarma k dispozici na Instagram Live (@JoeyPalmroos).

Cathrine Stenemyr, channel business developerka Canonu, v tiskové zprávě ke kampani uvedla: „Lidé měli čas přemýšlet o tom, co je pro ně skutečně důležité a jak chtějí trávit svůj život v práci. Jsme moc rádi, že prostřednictvím této kampaně můžeme přijít s cestou, která by mohla někomu pomoci začít úplně nový a kreativní způsob, jak pracovat sám na sebe.“

Clara Prior-Knock, kreativní ředitelka v Uncle Grey, dodala: „Když se podíváte na soudobou kulturu, je šílené vidět kolik lidí má pocit, že ustrnuli na místě a přitom jsou připraveni vrhnout se na zcela novou kariéru. Jsme opravdu nadšení že spouštíme kampaň, která lidem, co chtějí dát výpověď, poskytne znalosti nutné k tomu, aby se mohli stát nezávislými tvůrci contentu – a navíc dostanou skvělé vybavení od Canonu a jejich první profesionální zakázku.“




Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem



Contagious Insight

S proudem / Ačkoliv možná zní rada od Canonu ohledně výpovědi radikálně. Ve skutečnosti je kampaň v souladu s ohromným kulturním posunem, který z velké části přinesla pandemie. Název a kreativní stránka kampaně („Ready. Set. Quit.“) zní dramaticky tak, aby upoutaly pozornost. Ve skutečnosti ale kampaň nemůže nikoho doopravdy přesvědčit, pokud by měl opustit zaměstnání, kde je spokojený. Iniciativa je zaměřená na lidi, kteří svá zaměstnání chtějí opustit a jít si za svým snem – stát se tvůrcem, ale možná nevědí, jak udělat první krok. Nemůže dramaticky proměnit něčí názor, ale možná inspiruje lidi, kteří o změně tak jako tak přemýšleli. Spojením publicisticky zajímavého sloganu se skutečnými, hodnotnými zdroji (mentoringem, profesionální zakázkou a fotoaparátem) Canon zasazuje rozhodnutí podat výpověď a začít znovu do uskutečnitelného rámce a dělá z něj dosažitelný kariérní krok. Navíc se staví do pozice první volby, když přijde na vybavení nových tvůrců. Chybějící přísada / Všichni čtyři vítězové Canonu obdrželi fotoaparát a objektiv EOS R5 - jeden z produktů z nové řady značky, která vznikla speciálně „pro tvůrce obsahu, kteří potřebují intuitivní systém k realizaci unikátních nápadů“. Novou řadu propaguje web kampaně určený perspektivním kandidátům a poté ji v praxi používají vybraní tvůrci. V konečném výsledku tohle všechno představuje fotoaparáty Canonu ze série R jako profesionální produkty, které začínajícím content creators pomáhají k úspěchu.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout