Redoxon od Bayeru zvýšil prodeje díky kampani během lockdownu, když svůj doplněk stravy představil jako přísadu do pokrmů a nápojů
Výzva / V době, kdy udeřila pandemie Covidu-19, se Redoxon ve Vietnamu v kategorii doplňků stravy teprve etabloval. Když se ostatní značky začaly v reakci na pandemii vykreslovat jako doplňky pro podporu imunity, začalo být pro Redoxon obtížné v davu vyniknout. Značka z portfolia společnosti Bayer zároveň řešila, jak spotřebitele povzbudit, aby přípravek užívali pravidelně a kromě toho chtěla přestat působit „příliš vážně“. Aby získala místo v životech vietnamských rodin potřebovala se značka odlišit od svých konkurentů a zvýšit každodenní užívání.
Řešení / Redoxon provedl spotřebitelský výzkum a zjistil, že lidem chutná. V dubnu 2021 ve spolupráci s MediaCom Vietnam, Ho Chi Minovo město, značka využila jednak tohoto faktu a také pokračujícího trendu vaření doma, aby zvýšila množství příležitostí ke spotřebě. Redoxon představila v novém světle – jako ingredienci na vaření.
Redoxon se spojil s kuchařskou celebritou Cẩm Thiên Longem a nutriční poradkyní Đào Thị Yến Phi za účelem vytvoření receptů, které sdílel prostřednictvím krátkých video tutoriálů. Videa obsahovala odkazy na e-commerce platformu Shopee, kde zákazníci, kteří Redoxon si koupili, obdrželi balíček ingrediencí, aby si mohli vybraný recept uvařit. Na platformě běžel také live stream a brand videohry.
Čistě digitální kampaň zvýšila engagement prostřednictvím programmatických reklam, klíčových subjektů ovlivňujících veřejné mínění (KOL) a marketingu ve vyhledávačích.
Redoxon se následně spojil s Cooky, mobilní aplikací ke sdílení receptů, a spustil pro své fanoušky soutěž o vytvoření a sdílení nejlepšího receptu.
Výsledky / Podle agentury získala kampaň 2 miliony impresí a 63% share of voice oproti konkurenci. Značka zaznamenala 738% nárůst prodejů prostřednictvím online kanálů a 158% nárůst prodejů prostřednictvím offline kanálů v porovnání s předešlým obdobím. A stala se jedničkou mezi doplňky vitamínu C na Shopee.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz