News & Views

Výrobce kondomů žádá rodiče o pomoc v období sucha /

Výrobce kondomů povzbuzuje rodiče mladistvých, aby se s nimi konečně začali bavit o sexu

Podle australské značky kondomů Four Seasons Condoms prodělává Austrálie „sexuální recesi“. Mladiství dnes provozují o 50 % méně sexu než generace jejich rodičů.

Aby mileniály a po nich přicházející generaci Z povzbudila k provozování většího množství (bezpečného) sexu, spojila se značka s CHE Proximity a společně vytvořily Generation Intervention, kampaň která naléhá na rodiče, aby se svými sexuálně neaktivními dětmi zavedli na toto téma řeč a začali s nimi o sexu mluvit.  

Rodiče dostávají pomocnou ruku v podobě balíčku Generation Intervention Pack, jde o limitovanou edici výrobků obsahujících řadu kondomů NAKED značky Four Seasons, masážní olej a balíček 52 karet k „prolomení ledů“, které nastiňují „jak zapříst hovor s mladistvým“.

Generation Intervention Pack obsahuje také letáček vytvořený ve spolupráci se sexuoložkou Jacqueline Hellyer zabývající se problémy, kterým dnes mladí dospělí čelí, a vysvětlující možné příčiny, proč nejsou sexuálně aktivní. Four Seasons Condoms rozdávali po omezenou dobu 400 balíčků zdarma.

Podle tiskové zprávy od agentury kampaň aspiruje na inspiraci k „Sexuální výchově 2.0“, jakémusi druhému kolu diskusí dětí a rodičů o tom, odkud se berou děti. Rodiče nejdříve zahájí konverzaci, aby lépe porozuměli duševním a společenským záležitostem, které nejspíš ovlivňují libido jejich dospělého dítěte, a poté mohou předat Intervention Pack a povzbudit své děti, aby výrobky uvnitř vyzkoušely v praxi.

Do propagace kampaně v online prostředí se zapojili influenceři. Značka Four Seasons Condoms spolupracovala s Youtuberem a Twitch partnerem Orenem Hipwellem, tvůrcem podcastů a komikem Tomem Armstrongem a také s oblíbeným australským podcastem The Daily Talk Show, kde vysílala živé přenosy rodičovských „intervencí“. Videa, která při natáčení vznikla, pak sdílela na svých sociálních sítích.

Balíčkům se dostalo propagace i na populárním australském hudebním festivalu během Silvestru 2019, kde několik rodičů zorganizovalo intervenci ve jménu vzdělávání o zdravém sexu. PR agentura CHE Proximity s názvem Attention + Influence vytvořila zároveň online a OOH PR kampaň, která probíhala souběžně s influencerskou aktivací. 

Součástí byla rovněž horká linka, kterou provozovali rodiče proškolení sexuoložkou Hellyerovou. Volat na ni mohou jak rodiče, kteří potřebují se zavedením řeči na sexuální témata se svými odrostlými dětmi pomoct, tak také sami mladiství.

[/insight]

Contagious Insight 


Mluv se mnou / Povrchově působí kampaň Generation Intervention od Four Seasons Condoms jako vtipný trik, ve skutečnosti ale představuje působivé řešení nevšední výzvy. Stejně jako si Pedigree klade za cíl podpořit zájem o vlastnictví psů k zajištění trvalého zájmu o psí krmivo (tady si přečtěte náš Brand Spotlight o Pedigree z roku 2015), závisí prospěch Four Seasons na bohatém sexuálním životě lidí, zajišťuje jim totiž prodej kondomů. U australských mladistvých klesá jak jejich sexuální aktivita, tak také množství použitých kondomů: podle průzkumu National Debrief Survey z roku 2018 69 % lidí ve věku od 15 do 19 let v Novém Jižním Walesu nepoužilo kondom při sexuálním styku s pravidelnými partnery a 24 % nepoužilo kondom ani při sexu s náhodnými partnery. 

Ačkoliv jsou všechny prvky této kampaně – živé přenosy intervencí, trapné konverzace, horká linka vtipné, všechny se zabývají vážností situace. „Sexuální výchova 2.0“ vznikla, aby vytvořila příležitost k upřímnému rozhovoru rodičů s jejich dospělými dětmi o společenských i emočních záležitostech, které ovlivňují libido a aby lidem připomněla pozitivní vliv spokojeného a zdravého sexuálního života na duševní zdraví. 

Povzbuzovat rodiče, aby si s dětmi povídali o jejich sexuálním životě není příliš sexy, zároveň to ale napovídá, že je značka Four Seasons Condoms připravená opustit klišé reklam plných atraktivních párů a erotických scén a zaměřit se místo toho na skutečnou příčinu takzvané „sexuální recese“: společenský tlak a potíže s duševním zdravím.

Jak uvedl Michael Porter, marketingový ředitel Four Seasons Condoms, v tiskové zprávě: „Mladí lidé čelí většímu množství sexuálních bariér než kd dřív. Intenzivní využívání sociálních sítí omezuje skutečné mezilidské vztahy a může vzbuzovat k úzkostlivé pocity osamění a deprese.“

Jiné je dobré / Otevřený přístup k sexu v této kampani na vás možná působí tak, že jde o nový, čerstvý start-up, který na trh vrazil jako vyzyvatelská značka. Ve skutečnosti ale v případě Four Seasons Condoms jde o etablovaného prodejce, který už má za sebou řadu kampaní a tato je pro přímo šitá na míru současné společnost. Mezi další kampaně značky patří The Extendables (kdy značka vytvořila televizní pořad pro zabavení dětí, aby  jejich rodičům dopřála více sexu) nebo kampaň pro Masopustní úterý s názvem „Are you Coming?“, v níž herci před kamerou předstírali orgasmus.   

Přístup Four Seasons díky humoru, upřímnosti a přímočarosti, narozdíl od opakování taktiky dalších značek kondomů, zajistil vyšší pravděpodobnost oslovení mladých Australanů. Značka navíc dokázala, aby se její výrobky dostaly ke stovkám lidí, kteří se kampaně zúčastnili a přihlásili se o 400 intervenčních balíčků zdarma a „vzorková kampaň“ tak dostala punc zábavné, vzdělávací iniciativy. 

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem 

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout