Australská výzkumná lékařská organizace vytvořila kampaň, v níž nemoci postavila proti sobě a získala dary za devatenáct milionů australských dolarů
V konkurenci více než pěti tisíc charitativních organizací, které pomáhají nemocným, potřeboval Garvan Institute of Medical Research v Austrálii zvýšit povědomí o svých aktivitách a přimět lidi, aby při volbě charity zvážili jeho jméno, a pomohli mu vybrat odpovídající částku potřebnou pro správné fungování a dali mu přednost před ostatními.
Ve spolupráci s BMW Isobar Sydney tak organizace spustila Disease Dilemmas – kampaň, kde vystupují skuteční lidé potýkající se s nemocemi, kteří se ve spotu ptají sledujících na nepříjemné otázky, kdo si spíš zaslouží pomoc..
V každé reklamě vedle sebe stáli dva Australané reprezentující „Sofiinu volbu“ mezi tím, kdo z nich by měl obdržet dar. Například mladá matka s rakovinou slinivky vedle hudebníka v důchodu trpícího Parkinsonovou chorobou.
Všechny spoty vyzývaly diváky, aby se zamysleli a zapojili se formou dárcovství Garvan Institutu, jehož genomický výzkum může pomoci všem. Podle agentury poskytlo svědectví celkem dvanáct nemocných.
Kampaň začala v dubnu a objevila se v tisku, televizi, rádiu, digitálním formátu, outdooru i v kinech. OOH plochy byly k vidění také na vlakových zastávkách a sportovních stadionech. Aktivace skončila v červnu. Součástí každé reklamy byl QR kód, který navedl spotřebitele na web s možností zaslat Garvan Institutu dar.
Marcus Tesoriero, výkonný ředitel BWM Isobar Sydney, Contagious řekl: „Austrálie je přehlcená charitami, což je opravdový problém. O zisk financí nutných k fungování zde usiluje mnoho organizací, které pomáhají nemocným. Naše kampaň vystavila veřejnost těžkému dilematu koho podpořit, poté dilema vyřešila jednoduchou odpovědí: jeden dar pomůže všem.“
Výsledky / Kampaň přinesla podle agentury finanční dary v hodnotě přesahující 19 milionů australských dolarů a 61% zvýšení návštěvnosti webu Garvan Institutu. Disease Dilemmas nasbírala 87 milionů impresí a získala média v hodnotě 1,1 milionů dolarů.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz