Stáhněte si aktuální Report:
Využijte možnosti zúčastnit se bezplatné online lekce ve spolupráci s YouTube, Kantar a Contagious. Dozvíte se, jak vytvořit působivou a efektivní kreativu pro reklamy na YouTube.
YouTube je místo, kde se fanoušci hluboce soustředí na své oblíbené tvůrce a obsahy. Diváci na této platformě tráví čas u mnoha typů obrazovek, přičemž dohromady věnují sledování CTV (connected TV) zhruba jednu miliardu hodin denně a každý den navíc zhlédnou přes 70 miliard Shorts. Od NFL Sunday Ticket a Coachella až po obsah od milionů tvůrců – kteří jsou dnes producenti,režiséři i talentovaní protagonisté v jednom – diváci mohou na YouTube najít vše, co mají rádi.
V souvislosti s tímto obsahem inzerenti hledají inovativní způsoby, jak prorazit se svou kreativou a docílit silných výsledků. Na chystaném webináři si představíme několik skvělých, výrazných příkladů a prozkoumáme rámec, který můžete i vy použít pro tvorbu efektivní kreativy reklamy na YouTube. Připojí se k nám se i skupina odborníků, kteří se s vámi podělí o rady, jak YouTube využít jako canvas pro kreativní vyjádření.
Navíc stále přijímáme přihlášky do soutěže US YouTube Works Awards, a proto se dozvíte, jak můžete vytvořit působivou přihlášku a jak naplnit představy porotců. Pokud máte na YouTube výjimečnou kampaň a chcete se postavit po bok těch nejlepších v oboru, určitě se přihlaste.
Becca Peel, lead strategist, Contagious
Amanda Currell, vice president, Creative, Kantar
Kevin Babcock, head of creative partnerships, Google
A další…
Zaregistrujte se zde a sledujte vše živě v úterý 30. dubna v od 18:00.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz