Značka sportovního oblečení upozorňuje na to, že při cvičení nejde jen o změnu tělesné váhy nebo celkového vzhledu. Fyzická aktivita má podle Asics silný terapeutický účinek
V době sociálních médií je těžké nemyslet na nerealistické tělesné standardy, protože možnost upravovat selfie deformuje představu o tom, jak vypadá skutečná krása. Někteří lidé dokonce podstupují plastické operace, aby získali dokonalý „instagramový obličej“, a sociální sítě zaplavují fotografie „před a po“ proměně.
Výzkumy ale naznačují, že ačkoli cvičení patří mezi pozitivní návyky, může mít sociální tlak na udržování „kondice“ a prezentování fitness úspěchů na Instagramu negativní dopad na fyzické i duševní zdraví.
Tento názor inspiroval kreativní tým sportovní značky Asics. U příležitosti Světového dne duševního zdraví (10. října) se Asics spojil s londýnskou agenturou Golin a charitativní organizací pro duševní zdraví Mind a spustili kampaň Dramatic Transformation.
Vyfotografovali Alexe George z Love Island, Motsi Mabuseho ze Strictly Come Dancing a influencerku Jadu Sezer před a po krátkém cvičení. Cvičení trvalo přesně 15 minut a 9 sekund. Podle studie Asics právě tak málo času stačí k tomu, aby se člověku během pohybu zlepšila nálada. Ačkoli vzhled se samozřejmě účastníků nezměnil, všichni vypadali šťastnější, což ukazuje, že ne každá cenná proměna je fyzicky patrná.
Asics zveřejnil fotografie na různých OOH plochách a zaměřila se na místa a na média, kde se objevují záběry z cvičení, jako například tělocvičny, média o zdraví mužů i žen a sociální sítě. Britská iniciativa se rozšířila také do Německa, Francie, Švédska a Nizozemska.
Tři influenceři se také objevili ve videu na youtubovém kanálu Asics. Hovořili zde o škodlivém vlivu obrázků proměny těla na sebevědomí lidí a o tom, jak cvičení zlepšuje jejich duševní zdraví.
Výsledky / Podle agentury přinesla kampaň 22% nárůst podílu mediálního pokrytí tématu duševního zdraví ve srovnání s konkurencí a 14% nárůst celkově. V prvních týdnech navíc kampaň vygenerovala 57% nárůst zmínek o značce Asics v souvislosti s duševním zdravím.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz