News & Views

„Základy stále platí“: Poznatky o reklamě z 12 let Google Firestarters /

Konzultant Neil Perkin o tom, co se naučil o reklamě, kreativitě a optimismu z rozhovorů se zajímavými a zainteresovanými lidmi z oblasti marketingu a inovací

Neil Perkin dělá od roku 2012 rozhovory Google Firestarters s nejzajímavějšími a nejúspěšnějšími lidmi, kteří pracují v oblasti reklamy, marketingu a inovací.

Perkin, zakladatel poradenské společnosti Only Dead Fish, dělal téměř deset let tyto rozhovory na živých akcích pořádaných společností Google, během pandemie změnil formát na rozhovory prostřednictvím video callů a v poslední době je publikuje jako podcasty.

V roli kurátora Google Firestarters má Perkin možnost vyzpovídat lidi, kteří mají na starosti největší výzvy a příležitosti v tomto odvětví.

Napadlo nás, že by bylo užitečné udělat s Perkinem rozhovor o jeho rozhovorech a zeptat se na některé z nejpamátnějších postřehů, které mu jeho respondenti v průběhu let sdělili.

Before our interview took place, Perkin helped us identify four themes — growth, learning, customer focus and the future — that had suffused his interviews. Over a Zoom call last week, we discussed those themes. This is a transcript of that conversation, edited for clarity and length.

Ještě předtím, než se náš rozhovor uskutečnil, nám Perkin pomohl určit čtyři témata, která se v jeho rozhovorech objevovala – růst, učení, zaměření na zákazníka a budoucnost. O těchto tématech jsme diskutovali v rámci hovoru přes Zoom.

Co vaši respondenti povídali o růstu? Jaké rady se z jejich strany opakovaně objevovaly a jaké názory se vám vryly do paměti?

Domnívám se, že jedním ze společných témat byla výzva k prosperitě v prostředí s nízkým růstem. Zajímavý byl pohled Helen Edwards (konzultantky v oblasti brandingu). Hodně mluvila o hledání příležitostí k růstu nikoli v mainstreamu, nýbrž na okraji. Měla na mysli okrajové nápady, alternativní myšlení – hledání příležitostí mimo tradiční místa, jak využít rychle rostoucí nápady, koncepty nebo změny v chování spotřebitelů. Těmto oblastem a prostorům se zcela jistě nevěnuje dostatečná pozornost.

Zajímají vás všechna další důležitá témata a názory? Celý článek si dočtěte TADY.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout