Ruská FMCG značka Cherkizovo využívá národní svátek a své masné výrobky představuje jako alternativní dárek pro učitele
Moskevský producent výrobků z vepřového a kuřecího masa Cherkizovo využil ruský Národní den učitelů a udělal reklamů svým masným produktům.
Učitelé tradičně dostávají ke svátku dárky a vzhledem k tomu, že 68 % Rusů volí bez ohledu na příležitost jako dárek čokoládu, jsou učitelé po celé zemi v tento den zavalení sladkostmi.
Ve snaze nabídnout 1 225 000 ruských učitelů trochu rozmanitosti a představit své uzenářské produkty jako náhradní volbu při výběru dárků vytvořily Cherkizovo a moskevská agentura Serviceplan Group výběr uzenin značky v luxusním balení navrženém ve stylu bonboniéry, které daly název Hamcolates.
Kampaň disponovala několika touchpointy včetně počáteční motivační fáze rodičů, aby učitele obdarovali Hamcolates (uzeninová bonboniéra se prodávala online). Aktivaci odstartovala humorná videa – parodie konverzací rodičů nebo učitelů na téma dne učitelů a jaké dárky k němu zvolit.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz