News & Views

Značka péče o zvířata otevírá banky psího krmiva pro majitele v těžké situaci /

Kanadská společnost Wilder Harrier pojala samplingovou kampaň jako pomocnou ruku v době krize životních nákladů

V červnu 2023 založila kanadská značka krmiva pro psy Wilder Harrier specializované banky krmiva pro domácí mazlíčky, aby pomohla majitelům zvířat s rostoucími životními náklady.

Community Pet Pantries slouží jako obdoba komunitních ledniček nebo potravinových bank s tím rozdílem, že v sobě ukrývají potravu pro domácí mazlíčky. Značka Wilder Harrier slíbila, že zásoby bude doplňovat každé dva měsíce, navíc přijímá také dary v podobě neprošlého krmiva nebo pamlsků pro všechny druhy domácích mazlíčků, pokud jsou v uzavřené a označené nádobě. Vítány jsou také sáčky na exkrementy, lehce použité hračky, vodítka a další potřeby.

img 2

Zásobárny pro mazlíčky se nejprve objevily v Torontu, šlo konkrétně o pět spižíren a jedna ve Vancouveru. V Torontu je lidé najdou například v dog-friendly pivovaru, v obchodě se smíšeným zbožím, v kavárně a na třech místech v obytných zónách.

Všechna místa vyzývají majitele psů, aby své miláčky přivedli, protože si mohou pochutnat na „pamlscích týdne“ od Wilder Harrier. Vzhledem k tomu, že mnoho psů trpí alergiemi nebo citlivostí na krmivo, nabízí Wilder Harrier i zvýhodněný balíček svých produktů pro komunitní spižírnu, který si lidé mohou zakoupit a doplnit tak spižírnu tam, kde bydlí.

Iniciativa vznikla ve spolupráci s agenturou Berners Bowie Lee z Toronta. Design spižíren vytvořila muralistka Elise Conlin. Propagace Community Pet Pantries běží na sociálních médií, prostřednictvím občanských partnerství a guerillové reklamy strategicky umístěné na místech, kde se psi obvykle zastavují, „značkují“ a zkoumají, například na požárních hydrantech.

img 3

Výsledky / Podle agentury nasbírala kampaň za pouhý týden 1,76 milionu zhlédnutí na základě odhadovaného dosahu a zapojení na sociálních sítích. Během prvního týdne dodaly Community Pet Pantries 1 872 dávek krmiva.

Contagious Insight /

Na příhodném místě / Tím, že značka krmiv pro psy Wilder Harrier naplní obecní spižírny svými produkty, povzbudí majitele domácích mazlíčků, aby její výrobky ochutnali, a zvýší tak šanci na pozdější nákupy. Montrealská značka krmiv pro domácí zvířata uvedla na trh svůj první výrobek v roce 2016 a je známá výrobou krmiv s alternativními bílkovinami, která jsou nenáročná na žaludek psů a mají nízkou ekologickou stopu. Mezi její výrobky patří chovaný hmyz, udržitelné ryby a Cricket Training Bites.

Průzkum Global Pets 2023 zjistil, že 43 % majitelů domácích zvířat pravděpodobně nebude kupovat krmivo pro domácí zvířata, které obsahuje inovativní složky, jako je hmyz. Jako netradiční a relativně nová značka krmiva pro psy na trhu musí Wilder Harrier najít způsob, jak vyniknout a vzbudit u majitelů psů chuť při nákupu experimentovat. V tomto případě značka Wilder Harrier elegantně zabalila samplingovou kampaň do gesta velkorysosti – elegantně zahráno na obě strany.

Low-budget banger /  Community Pet Pantries je pro Wilder Harrier jednoduchý PR způsob, jak vybudovat pozitivní asociace a ukázat lidem, že jim v těžkých časech kryje záda. Caitlin Benn, marketingová ředitelka Wilder Harrier, ve svém prohlášení uvedla: „Jako společnost se nevyhýbáme tomu, abychom říkali pravdu o chování domácích mazlíčků – nevynecháváme nic, to dobré, horší i ne úplně vábné. Jde nám ale také o to, abychom majitelům domácích mazlíčků poskytovali řešení. Mnoho lidí pociťuje nápor rostoucích životních nákladů, i velké značky jsou nucené neustále zvedat ceny. V únoru 2023 deník New York Times zveřejnil zprávu, že ve čtvrtém čtvrtletí předchozího roku zvýšila společnost PepsiCo své ceny o 16 % a Unilever o více než 13 %.

Místo toho, aby tato kampaň zvyšovala finanční obavy lidí, snaží se proaktivně zmírnit stres majitelů psů v souvislosti s krmením a péčí o jejich mazlíčky. V našem trendu o životních nákladech hovoříme o tom, že „pomoc zákazníkům v těžké životní situaci je spolehlivým způsobem, jak zvýšit pozitivní náladu.“ Tvrdíme také, že „zaměření se na to, co můžete pro zákazníky udělat nyní, vám zajistí dobrou pozici do budoucna, až se podmínky zase zlepší.“ Viděli jsme, jak to dělají značky, jako je britský supermarket Morrisons, který ve spolupráci se značkou fazolí Heinz nabídl zákazníkům během pololetních školních prázdnin brambory s pečenými fazolemi zdarma. Rovněž ve Velké Británii nabídl řetězec supermarketů Iceland malé bezúročné půjčky jako pomoc těm, kteří jsou odkázáni na potravinové banky. Nyní Wilder Harrier ukazuje majitelům domácích zvířat, že se mohou na značku spolehnout v těžkých časech, a buduje tak pozitivní dojem i do budoucna.

 Získejte členství v Contagious

Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout