Deset strategických principů, které by měl znát každý marketér, zhuštěných do hodinového briefingu nabitého informacemi.
Tento briefing shrnuje do jedné hodiny plné inspirace vše, co jsme se v Contagious za posledních 18 let naučili o kreativitě. Představíme vám směs osvědčených principů a uskutečněných kampaní, které tyto myšlenky demonstrují v praxi.
Contagious sestavila soubor zásad, chcete-li přikázání, jež značkám pomáhají v začleňování kreativity do jádra jejich běžné činnosti.
Od Heretického dotazování po Vyzbrojování publika, Commandments zahrnují inspirativní kampaně z různých kategorií, napříč mediálními kanály a regiony z celého světa. Kreativita představuje poslední zbývající neférovou výhodu: Učte se od značek, které tento způsob myšlení přijaly za svůj.
Naučíte se:
- Jaké jsou základní stavební kameny odvážných a kreativních značek.
- Proč jasně definovaný organizační princip zásadním způsobem určuje směr agilního myšlení a rozhodování s důrazem na dlouhodobý výhled.
- Pochopíte sílu práce s publikem a uvědomíte si, co se stane, když se naladíte na existující chování společnosti.
- Zjistíte, jak se vyhnout hříchu sebeuspokojování a osvojíte si vytrvalost v neustálém kladení si těžkých otázek, což udrží vaši značku v předstihu.