Briefings

Expert Mode /

Briefing dlouhý 45 minut ukazuje, jak progresivně smýšlející značky využívají obrovské příležitosti v oblasti her. 

Marketéři vědí, že hry představují pro značky obrovskou příležitost, nemají ale jasnou představu, co všechno je v tomto prostoru možné. Prezentace vám přiblíží nejchytřejší příklady toho, co a proč některé značky v oblasti gamingu dělají a jaký to má dopad.

Hry jsou nejlukrativnější zábavní odvětví světa. Jsou branou do srdcí a myslí loajálního a rozmanitého publika. Značky se na tomto relativně neznámém území snaží navázat kontakt se spotřebiteli. Od Animal Crossing po e-sport. Komu se to daří? 

Na inspirativním setkání vyzdvihneme best in class na poli gamingu řady značek v mnoha kategoriích a rozebereme poznatky a strategie, které stojí za každou aktivací. 

Naučíte se:

  • Jak značky navazují kontakt se spotřebiteli na různých herních a e-sportových platformách.
  • Zjistíte, o jaké pohnutky, postřehy a strategie se jednotlivé aktivace opírají.
  • Z každého příkladu si vezmete zkušenosti, které lze aplikovat na jiné kategorie nebo výzvy.

Rezervace /

Contagious může vaše údaje použít k zasílání informací o službách a obsahu, které by vás mohly zajímat. Pokud je nepovažujete za relevantní, můžete se z odběru kdykoliv odhlásit. Podívejte se prosím na naše zásady ochrany osobních údajů.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout