Briefing dlouhý 45 minut ukazuje, jak progresivně smýšlející značky využívají obrovské příležitosti v oblasti her.
Marketéři vědí, že hry představují pro značky obrovskou příležitost, nemají ale jasnou představu, co všechno je v tomto prostoru možné. Prezentace vám přiblíží nejchytřejší příklady toho, co a proč některé značky v oblasti gamingu dělají a jaký to má dopad.
Hry jsou nejlukrativnější zábavní odvětví světa. Jsou branou do srdcí a myslí loajálního a rozmanitého publika. Značky se na tomto relativně neznámém území snaží navázat kontakt se spotřebiteli. Od Animal Crossing po e-sport. Komu se to daří?
Na inspirativním setkání vyzdvihneme best in class na poli gamingu řady značek v mnoha kategoriích a rozebereme poznatky a strategie, které stojí za každou aktivací.
Naučíte se:
- Jak značky navazují kontakt se spotřebiteli na různých herních a e-sportových platformách.
- Zjistíte, o jaké pohnutky, postřehy a strategie se jednotlivé aktivace opírají.
- Z každého příkladu si vezmete zkušenosti, které lze aplikovat na jiné kategorie nebo výzvy.