Briefings

Zelené značky /

Tento 45 minut dlouhý briefing koncipovaný formou otázek a odpovědí ukazuje, jak nejchytřejší světové značky řeší krizi udržitelnosti.

Všichni dobře víme, že nadměrná spotřeba se přímo projevuje na změnách klimatu, značky a agentury ale přesto mohou sehrát velmi důležitou roli v urychlení přechodu k udržitelnějšímu životnímu stylu. Tato session kombinuje rady odborníků a naše oblíbené aktivace na podporu udržitelnosti.

OSN označila změnu klimatu za „červený kód pro lidstvo.“ Je naléhavě nutné přehodnotit roli, kterou značky a reklama hrají při zvyšování nadměrné spotřeby. 

Udržitelnost je vážná věc. Noční můry a katastrofické scénáře ale nepomáhají. Je čas na kreativitu a akci. 

Během tohoto setkání se Contagious zaměří na to, co se můžeme my všichni naučit od značek, které se odhodlaly komunikovat, spolupracovat a inovovat směrem k udržitelnější budoucnosti.

Naučíte se: 

  • Jak lze měřit a zmírnit vliv reklamy na změnu klimatu.
  • Které značky se s touto výzvou vypořádávají kreativně a přitom oddaně.
  • Proč není “greenwashing” jediným varovným signálem.
  • Jak si poradit s propastí mezi akcí a úmyslem.

Rezervace /

Contagious může vaše údaje použít k zasílání informací o službách a obsahu, které by vás mohly zajímat. Pokud je nepovažujete za relevantní, můžete se z odběru kdykoliv odhlásit. Podívejte se prosím na naše zásady ochrany osobních údajů.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout