Tento 45 minut dlouhý briefing koncipovaný formou otázek a odpovědí ukazuje, jak nejchytřejší světové značky řeší krizi udržitelnosti.
Všichni dobře víme, že nadměrná spotřeba se přímo projevuje na změnách klimatu, značky a agentury ale přesto mohou sehrát velmi důležitou roli v urychlení přechodu k udržitelnějšímu životnímu stylu. Tato session kombinuje rady odborníků a naše oblíbené aktivace na podporu udržitelnosti.
OSN označila změnu klimatu za „červený kód pro lidstvo.“ Je naléhavě nutné přehodnotit roli, kterou značky a reklama hrají při zvyšování nadměrné spotřeby.
Udržitelnost je vážná věc. Noční můry a katastrofické scénáře ale nepomáhají. Je čas na kreativitu a akci.
Během tohoto setkání se Contagious zaměří na to, co se můžeme my všichni naučit od značek, které se odhodlaly komunikovat, spolupracovat a inovovat směrem k udržitelnější budoucnosti.
Naučíte se:
- Jak lze měřit a zmírnit vliv reklamy na změnu klimatu.
- Které značky se s touto výzvou vypořádávají kreativně a přitom oddaně.
- Proč není “greenwashing” jediným varovným signálem.
- Jak si poradit s propastí mezi akcí a úmyslem.