Sbírka fascinujících faktů, drobností a zajímavostí z nejnovějšího vydání Magazínu Contagious
Právě vyšlo číslo #68 Magazínu Contagious a přetéká těmi nejlepšími kampaněmi z celého světa, rozhovory o strategii, které nekloužou po povrchu, ale naopak jdou do hloubky, i nechybí v něm ani podrobné analýzy.
Tady je sbírka fascinujících drobností a faktů, které vypluly na povrch během přípravy rešerší a textů pro aktuální vydání. Příjemnou zábavu.
1 / Ten oranžový sýrový prach, od kterého máte špinavé ruce, když jíte Cheetos se oficiálně jmenuje Cheetle.
2 / Na letošních Cannes byla v 15 z 28 kategorií Grand Prix udělena práci, která směřovala ke „spravedlivější a inkluzivnější zkušenosti“.
3 / Příslušníci Generace Z mají podle odhadů výzkumné společnosti OnePoll ve svých skříních přes 59 milionů kusů oblečení, které nikdy neměli na sobě.
4 / Jedna z nejslavnějších reklam na Guinness, plakát z roku 1934 od umělce Johna Gilroye, je vystavený ve Victoria & Albert Museum v Londýně.
5 / V roce 2019 si mezi sebou lidé a společnosti vyměnili na Facebook Messengeru přes dvacet miliard zpráv měsíčně.
6 / Heinz každý rok prodá 650 milionů lahví kečupu ve více než 140 zemích.
7 / Zatímco u těžených diamantů je na výrobu jednoho karátu potřeba přes 56,6 kg uhlíku, u diamantů pěstovaných v laboratoři je to pouhých 2,7 kg.
8 / Super bowl spot od Redditu – jednoduchá textová reklama – se letos stala druhou nejvyhledávanější super bowl reklamou na Googlu.
9 / „Basta“ je filipínské slovo španělského původu, které lze hrubě přeložit jako: „No a co, prostě se mi to líbí.“ Kreativní agentura Gigil toto slovo využila, aby zachytila mentalitu publika složeného převážně z příslušníků Generace Z, když pro RC Colu vytvářela kampaň Nyahahakbkxjbcjhishdishlsab@!!!! Basta RC Cola!.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz