News & Views

Devět zajímavostí ze #67 čísla Magazínu Contagious /

Sbírka fascinujících faktů, drobností a zajímavostí z nejnovějšího vydání Magazínu Contagious

#67 číslo Magazínu Contagious je nyní k dispozici a přetéká těmi nejlepšími kampaněmi z celého světa, rozhovory o strategii, které nekloužou po povrchu, ale naopak jdou do hloubky i analýzami.

Zde je sbírka fascinujících drobností a faktů, které vypluly na povrch během přípravy rešerší a textů pro aktuální vydání. Příjemnou zábavu.

1/ Nejdéle vysílanou televizní reklamou v britské historii je Chimp campaign od PG Tips, která se vysílala neuvěřitelných 46 let od roku 1956 do roku 2002 a hráli v ní skuteční šimpanzi.

2/ Steve Ells, zakladatel Chipotle Mexican Grill, otevřel první vlajkovou restauraci v Denveru teprve v roce 1993 (za 85 tisíc dolarů, které si půjčil od táty) ve snaze si vydělat na svůj sen – otevřít si luxusní restauraci. Ale po pěti letech a investici od McDonald’s v hodnotě 360 milionů dolarů už nebylo cesty zpět. V roce 2005 už měl Chipotle 500 restaurací napříč Spojenými státy. 

3/ Čínský podíl na světovém trhu s kosmetikou by měl během příštích pěti let stoupnout o 66 % (o 38 miliard dolarů), což se rovná téměř polovině růstu celého odvětví.

4/ Podle studie z roku 2019 66 % žen necítí vztah k tomu, co vídají v marketingu, a 60 % z nich uvádí, že na ženy pohlíží staromódně.

5/ Generace mladých Britů vychovaných na kávě a bylinkových čajích způsobila trhu s černým čajem pokles ze zhruba 34 sáčků čaje na domácnost týdně v roce 1974 na 12 sáčků v roce 2012.

6/ V roce 2019 byla hodnota světového herního trhu vyčíslena na 162,3 miliard dolarů. Videohry nyní hraje přes 30 % světové populace.

7/ Podle reportu Measure Your Distinctive Assets od Ehrenberg-Bass Institute průměrně polovina lidí, kteří zhlédnou reklamu, nedokáže správně identifikovat značku, která za ní stojí.

8/ Start-up Aether z New Yorku vyrábí v laboratoři uhlíkově neutrální diamanty: každý karátový drahokam odstraní z atmosféry dvacet tun uhlíku.

9/ Podle studie publikované v Journal of Marketing si lidé s větší pravděpodobností budou chtít koupit výrobky s žensky znějícím jménem (tzn. ty s větším počtem slabik, předními samohláskami a důrazem na druhé nebo pozdější slabice).

Přečetli jste si článek a myslíte si: „Hmmm… to mě vlastně docela zaujalo“? Pak klikněte zde a objednejte si svůj kompletní výtisk. A nebo se chcete rovnou stát naším členem?

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout