News & Views

Kampaň týdne: Central Beheer, Reklama na auta to Go /

Nizozemská pojišťovna vytvořila soukromým prodejcům aut reklamy a navýšila tak prodeje o 10 %

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.

Pojišťovna Centraal Beheer z Nizozemska vyvinula „drive-thru“ servis, který soukromým prodejcům automobilů vygeneruje profesionální reklamu na prodej jejich ojetého vozu.

Většina Nizozemců prodává svá auta skrze platformy jako Markplaats.nl, Autotrader nebo Facebook. Mezi nepřeberným množstvím reklam na prodej aut  je pro ně ale ve výsledku velmi obtížné vyniknout.

Aby Centraal Beheer prodejcům aut pomohl a ještě k tomu připojil propagaci svých služeb, udělal z na první pohled obyčejné mycí stanice high-tech studio, které tvořilo profesionální reklamy na auta za méně než jednu minutu.

Zájemci mohli studio využít v průběhu tří dnů v červnu 2018.

Jediné, co museli udělat, bylo přijet k instalaci před myčkou a zvolit jedno ze tří témat – příroda, Hollywood nebo luxus.

Pět projekčních pláten, tři automatické kamery a voiceover jim pak během čtyřiceti vteřin na zvolené téma poskládaly reklamu šitou na míru.

Soukromí prodejci aut mohli odjet s reklamou na své auto ve vysoké kvalitě.

Každá vytvořená reklama sloužila zároveň jako reklama na Centraal Beheer. Všechna videa končila sdělením zpráva: „Ať už si chcete koupit toto nebo jiné auto, zvolte si zákaznicky nejpřívětivější pojišťovnu.“

Kampaň Car Commercial to Go vytvořila agentura DDB & Tribal Amsterdam.

Výsledky / Kampaň podle agentury pomohla prodat auto více než pěti stům lidem, zvýšila prodeje o 10 % a vygenerovala 40 milionů impresí. Reklamy zároveň získaly jeden milion zhlédnutí a pomohly značce k růstu zákaznických preferencí o 25 % během jednoho týdne.

Do platformy Contagious I/O neustále přidáváme analýzy jako je tato, stejně tak rozhovory o strategiích, články o nových technologiích, případové studie značek a reporty posledních trendů. Pokud o ní chcete vědět víc, případně si chcete do databáze zařídit přístup, klikněte sem.

CONTAGIOUS INSIGHT/ Výbava prodejců / Kampaň společnosti Centraal Beheer se točí především okolo faktu, že mnoho lidí při koupi nového či ojetého auta přejde k jiné pojišťovně. Úhledné personalizované reklamy na auta od této značky možná u soukromých prodejců nevedou vždy k úspěšnému dokončení transakce, značku ale v rozhodujícím momentě dostanou k relevantnímu publiku. Když si zájemci prohlíží trh kvůli změně auta, pravděpodobně spolu s ním změní i pojišťovnu. Kampaň chytře cílí na potenciální zákazníky, kteří plánují koupi nového automobilu. Většina lidí před prováděním transakcí tváří v tvář nebo u autorizovaných prodejců preferuje prohlížení nabídek a nakupování online. Na základě studie „Budoucnost digitálního maloobchodu“ společnosti Cox Automotive 83 % dotázaných vyžaduje, aby se proces online nákupu aut skládal z jednoho a více kroků, mezi které patří i vyhledávání automobilů na internetu. Centraal Beheer se do celého procesu zapojuje už v začátku, kdy lidé o pojištění auta ještě nutně nepřemýšlejí. Angažující obsah / Online reklamu jako bannery nebo krátké spoty zákazníci často ignorují. Globální leader – společnost Infolinks, která se zaměřuje na zpeněžování digitální reklamy, pro to používá termín „reklamní slepota“. Výzkum Infolinks zjistil, že pouhých 14 % dotázaných si vzpomene na poslední reklamu, kterou viděli, a jenom 2,8 % z nich ji považuje za relevantní. Zpráva společnosti ORC International, kterou citoval Business Insider, zase odhalila, že 90 % uživatelů zcela přeskakuje reklamní spoty přehrávané před videem. Pokud zkombinujete nudnou reklamu s nudným produktem (jako je například pojištění), celkem rychle zjistíte, jak náročné je získat si pozornost zákazníků. V tomto případě ale Centraal Beheer dává jednotlivcům záminku si reklamy povšimnout. Tím, že se pojišťovna zapojila se do automobilové reklamy, která pozornost přitahuje, oslovila zákazníky v klíčovém momentě nákupního procesu, a to pomocí zapamatovatelného online obsahu místo myšlenky vypočítavě zaměřené na prodej.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout