Německý supermarket se ve Švédsku dostal k lidem domů, rozdal jim ingredience, merchandising a ze zákazníků se rázem stali hrdí ambasadoři
Německý supermarket Lidl požádal ve Švédsku zákazníky, aby otevřeli „obchody“ u sebe doma.
Na lokální kampani Lidl Micromarket se podílely reklamní agentura Volt, PR agentura JMWGolin, obsahová agentura Make Your Mark a mediální agentura Starcom.
Značka chtěla těm, co v Lidlu nenakupují, dokázat, že zde podle sloganu najdou „Vysokou kvalitu za nízké ceny.“
K tomu využila vliv svých superfanoušků, známých také pod označením „Lidlers“.
„Lidleři“ obdrželi krabici čerstvých ingrediencí k přípravě tříchodové večeře až pro šest osob. Obsahovala také brandová Lidl trička, kšiltovky, cedule a dokonce i album na Spotify plné zvukových stop z obchodu.
Součástí alba byly stopy, jako: „Čištění přístroje na recyklaci“, „1 hodina atmosférického zvuku“ nebo „Nákupní vozík pohybující se zleva do prava“.
Lidl, který do Švédska přišel jako konkurent, doufá, že Lidleři pomohou přesvědčit rodinu a přátele k náklonnosti ke značce tím, že jim uvaří pokrmy z jeho ingrediencí a tím mu na švédském trhu pomohou s bojem proti duopolu ICA a Coop.
Značka navíc Lidlery požádala, aby své večery zdokumentovali a supermarketu poslali záznam, který poté využijí na online reklamní kampaň.
Součástí integrované kampaně je také několik TV spotů z režie TRAKTORu (kolektiv autorů, který aktuálně režíroval také brandovou kampaň Lego), reklamy v tisk, OOH, rádio spoty, PR, sociální sítě, POS a internetový test, který odhalí jak zapáleným Lidlerem skutečně jste.
Značka se meziročně rozrostla o 8 %, přestože její kategorie vzrostla pouze o 3 %.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz