Luxusní hotelový řetězec nabízí mukbang menu speciálně určené pro hosty z řad vloggerů. Tváří kampaně se stal Antony Porowski z pořadu Queer Eye
W hotels, řetězec luxusních hotelů, který patří pod Marriott International, představil v rámci menu své pokojového služby poněkud extravagantní nabídku
Přibližně za 285 dolarů si hosté mohou objednat úplně všechno jídlo, které pokojový servis nabízí. Zároveň s pokrmy a nápoji jim personál přinese také mikrofon a stativ na chytrý telefon, aby se mohli natáčet, zatímco si budou pochutnávat.
Na kampani spolupracoval Antony Porowski, populární odborník na výživu a jeden z protagonistů populárního pořadu Queer Eye na Netflixu. V osmi-minutovém videu si Porowski, oblečený do županu, vychutnává různá jídla.
Služba je dostupná pouze po omezenou dobu ve Washingtonské lokalitě hotelů. Podle The Verge je vyžadována minimálně hodinová doba objednávky a poplatek nezahrnuje doručení, servis, administrativní poplatky a daně (po započtení všech těchto položek vyšplhá celková cena menu na bezmála 400 dolarů).
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz