News & Views

Kampaň týdne: W Hotels, Mukbang menu /

Luxusní hotelový řetězec nabízí mukbang menu speciálně určené pro hosty z řad vloggerů. Tváří kampaně se stal Antony Porowski z pořadu Queer Eye

W hotels, řetězec luxusních hotelů, který patří pod Marriott International, představil v rámci menu své pokojového služby poněkud extravagantní nabídku 

Přibližně za 285 dolarů si hosté mohou objednat úplně všechno jídlo, které pokojový servis nabízí. Zároveň s pokrmy a nápoji jim personál přinese také mikrofon a stativ na chytrý telefon, aby se mohli natáčet, zatímco si budou pochutnávat.

Na kampani spolupracoval Antony Porowski, populární odborník na výživu a jeden z protagonistů populárního pořadu Queer Eye na Netflixu. V osmi-minutovém videu si Porowski, oblečený do županu, vychutnává různá jídla.

Služba je dostupná pouze po omezenou dobu ve Washingtonské lokalitě hotelů. Podle The Verge je vyžadována minimálně hodinová doba objednávky a poplatek nezahrnuje doručení, servis, administrativní poplatky a daně (po započtení všech těchto položek vyšplhá celková cena menu na bezmála 400 dolarů).

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.

Contagious Insight 

Kousni si / Cena pokojové služby W hotels se může zdát přemrštěná, vychází ale z pop-kultury. Pojem „mukbang“ vznikl z online audiovizuálního vysílání v němž ten, kdo vysílá, pojídá velké množství jídla a přitom vytváří interakci s publikem. Koncept pochází z Jižní Koreje, kde upoutal pozornost kolem roku 2005. Tehdy se začala na veřejnost dostávat videa s nenasytnými krky v hlavní roli. Zdejším poskytovatelům vysílání (například AfreecaTV) se dařilo zejména díky populárním video memům, jako je například tento. Trend zvaný mukbang si své pevné místo mezi Youtube fenomény našel ale až v roce 2017. A navzdory problematice související s posměšky ohledně tělesných proporcí, které se na vloggery snáší, je populární také ve Spojených státech. Graf níže zobrazuje popularitu pojmu „mukbang“ ve Spojených státech za posledních pět let) Video od W hotels zahrnuje tradiční prvky mukbangu jako je působení na smyslové vjemy a jejich představivost, stejně jako přežvykování. Vše zdůrazňuje dramatický komentář a jedinečný Porowskeho humor. Antony Porowski má velký sociální zásah, přes čtyři miliony sledujících na různých kanálech z něj dělají velmi atraktivního influencera. Kulturní přirozenost / Tato kampaň je podle Jennifer Utz Ilecki, viceprezidentky buzz marketingu v Marriott International, v souladu s ambicí W hotels soustředit se na „globální, mileniálně smýšlející cestovatele udávající trendy, kteří hledají zapamatování-hodné zážitky a chtějí dostat tak širokou nabídku, jak jen to je možné.“ W hotels se pyšní tím, že zprostředkovává kulturní zážitky v oblastech módy, hudby, designu a „dobíjení energie“ (pojetí wellness u W) a to díky „vyváženému přístupu ke globální značce s důrazem na lokální pojetí“ jak je uvedeno na webu Marriott. Například loni se značka dostala na titulní stránky díky partnerství s Coachellou (slavný hudební a umělecký festival). Postavila tam čtyři luxusní jurty, které reprezentovaly čtyři slavné světové lokace jejich hotelů. Hotely vrací úder / Kampaň je zároveň dobrým příkladem toho, jak hotely přistupují ke vzrůstající oblíbenosti Airbnb coby poskytovatele ubytování. Kampaň upozorňující na pokojový servis W Hotels prezentuje unikátní hotelový zážitek, který byste v žádném Airbnb nedostali. V poslední době jsme viděli podobné reakce také od dalších hotelů. Například Hotel Honduras Maya dokázal zvýšit počty svých rezervací o 32,5 % tím, že své pokoje nabízel přímo na Airbnb platformě. Při rozhovoru s agenturou Ogilvy Honduras, která za kampaní stojí, jsme se dozvěděli, proč přistoupili k tomuto řešení: „Vzhledem k úspěchu Airbnb, začali cestovatelé pohlížet na hotely jako na něco staromódního a pojali podezření, že za cenu většiny Airbnb pokojů nebo domovů získají ryzí, nefalšovaný zážitek, jako nikde jinde.“

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout