Luxusní hotelový řetězec nabízí mukbang menu speciálně určené pro hosty z řad vloggerů. Tváří kampaně se stal Antony Porowski z pořadu Queer Eye
W hotels, řetězec luxusních hotelů, který patří pod Marriott International, představil v rámci menu své pokojového služby poněkud extravagantní nabídku
Přibližně za 285 dolarů si hosté mohou objednat úplně všechno jídlo, které pokojový servis nabízí. Zároveň s pokrmy a nápoji jim personál přinese také mikrofon a stativ na chytrý telefon, aby se mohli natáčet, zatímco si budou pochutnávat.
Na kampani spolupracoval Antony Porowski, populární odborník na výživu a jeden z protagonistů populárního pořadu Queer Eye na Netflixu. V osmi-minutovém videu si Porowski, oblečený do županu, vychutnává různá jídla.
Služba je dostupná pouze po omezenou dobu ve Washingtonské lokalitě hotelů. Podle The Verge je vyžadována minimálně hodinová doba objednávky a poplatek nezahrnuje doručení, servis, administrativní poplatky a daně (po započtení všech těchto položek vyšplhá celková cena menu na bezmála 400 dolarů).

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
 Video od W hotels zahrnuje tradiční prvky mukbangu jako je působení na smyslové vjemy a jejich představivost, stejně jako přežvykování. Vše zdůrazňuje dramatický komentář a jedinečný Porowskeho humor. Antony Porowski má velký sociální zásah, přes čtyři miliony sledujících na různých kanálech z něj dělají velmi atraktivního influencera.
Kulturní přirozenost / Tato kampaň je podle Jennifer Utz Ilecki, viceprezidentky buzz marketingu v Marriott International, v souladu s ambicí W hotels soustředit se na „globální, mileniálně smýšlející cestovatele udávající trendy, kteří hledají zapamatování-hodné zážitky a chtějí dostat tak širokou nabídku, jak jen to je možné.“ W hotels se pyšní tím, že zprostředkovává kulturní zážitky v oblastech módy, hudby, designu a „dobíjení energie“ (pojetí wellness u W) a to díky „vyváženému přístupu ke globální značce s důrazem na lokální pojetí“ jak je uvedeno na webu Marriott.
Například loni se značka dostala na titulní stránky díky partnerství s Coachellou (slavný hudební a umělecký festival). Postavila tam čtyři luxusní jurty, které reprezentovaly čtyři slavné světové lokace jejich hotelů.
Hotely vrací úder / Kampaň je zároveň dobrým příkladem toho, jak hotely přistupují ke vzrůstající oblíbenosti Airbnb coby poskytovatele ubytování. Kampaň upozorňující na pokojový servis W Hotels prezentuje unikátní hotelový zážitek, který byste v žádném Airbnb nedostali. V poslední době jsme viděli podobné reakce také od dalších hotelů. Například Hotel Honduras Maya dokázal zvýšit počty svých rezervací o 32,5 % tím, že své pokoje nabízel přímo na Airbnb platformě. Při rozhovoru s agenturou Ogilvy Honduras, která za kampaní stojí, jsme se dozvěděli, proč přistoupili k tomuto řešení: „Vzhledem k úspěchu Airbnb, začali cestovatelé pohlížet na hotely jako na něco staromódního a pojali podezření, že za cenu většiny Airbnb pokojů nebo domovů získají ryzí, nefalšovaný zážitek, jako nikde jinde.“
Video od W hotels zahrnuje tradiční prvky mukbangu jako je působení na smyslové vjemy a jejich představivost, stejně jako přežvykování. Vše zdůrazňuje dramatický komentář a jedinečný Porowskeho humor. Antony Porowski má velký sociální zásah, přes čtyři miliony sledujících na různých kanálech z něj dělají velmi atraktivního influencera.
Kulturní přirozenost / Tato kampaň je podle Jennifer Utz Ilecki, viceprezidentky buzz marketingu v Marriott International, v souladu s ambicí W hotels soustředit se na „globální, mileniálně smýšlející cestovatele udávající trendy, kteří hledají zapamatování-hodné zážitky a chtějí dostat tak širokou nabídku, jak jen to je možné.“ W hotels se pyšní tím, že zprostředkovává kulturní zážitky v oblastech módy, hudby, designu a „dobíjení energie“ (pojetí wellness u W) a to díky „vyváženému přístupu ke globální značce s důrazem na lokální pojetí“ jak je uvedeno na webu Marriott.
Například loni se značka dostala na titulní stránky díky partnerství s Coachellou (slavný hudební a umělecký festival). Postavila tam čtyři luxusní jurty, které reprezentovaly čtyři slavné světové lokace jejich hotelů.
Hotely vrací úder / Kampaň je zároveň dobrým příkladem toho, jak hotely přistupují ke vzrůstající oblíbenosti Airbnb coby poskytovatele ubytování. Kampaň upozorňující na pokojový servis W Hotels prezentuje unikátní hotelový zážitek, který byste v žádném Airbnb nedostali. V poslední době jsme viděli podobné reakce také od dalších hotelů. Například Hotel Honduras Maya dokázal zvýšit počty svých rezervací o 32,5 % tím, že své pokoje nabízel přímo na Airbnb platformě. Při rozhovoru s agenturou Ogilvy Honduras, která za kampaní stojí, jsme se dozvěděli, proč přistoupili k tomuto řešení: „Vzhledem k úspěchu Airbnb, začali cestovatelé pohlížet na hotely jako na něco staromódního a pojali podezření, že za cenu většiny Airbnb pokojů nebo domovů získají ryzí, nefalšovaný zážitek, jako nikde jinde.“Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz