Každý rok tým Contagious pečlivě vybírá nejlepší příklady komerční kreativity ze všech koutů světa. Následující kampaně představují absolutní crème de la crème – pětadvacítku nejinovativnějších, nejvíce kreativních a nejpoutavějších kampaní, na které jsme v roce 2021 narazili
OOH formáty a POS/POP ve specializovaných prodejnách cyklistům vzkazy připomínaly, aby o doporučení přemýšleli, když jedou na kole. Partnerství s Národním Muzeem zároveň přineslo důkaz, že pokud byly přilby dost dobré pro dánské předky před tisíci lety, jsou nejspíš dost dobré i pro moderní Dány. Po zhlédnutí spotu si přilbu zakoupila 4 % odmítačů přileb.
Koncept světa, kde všechno připomíná půllitr černého piva, zachytil touhu lidí návrátit se do reality, aniž by vykazoval známky sentimentality.
Welcome Back ale není jen skvělá kampaň, je to i chlouba. Guinness v ní jasně ukazuje výhody značky světové třídy.
Jen málo marketérů má k dispozici tak výraznou charakteristiku výrobku, aby jej lidé rozpoznali na snímcích popelnic, ponožek nebo zahradních branek. A ještě méně z nich má tak slavnou a populární historii reklam, že jim stačí pouze přivést zpět jeden ze starých sloganů a kampaň hned dostane punc zvláštní příležitosti.
Welcome Back je masterclass a ukazuje, co je možné, když do značky investujete dlouhodobě. Kdo si počká, ten se dočká, opravdu.
Více o kampani se dozvíte na Most Contagious 2021.
Rychle a s minimálním rozpočtem vytvořili long-copy televizní spot stylizovaný jako technický problém. Reklamy trvaly vždy pět sekund a vysílaly je lokální televizní stanice napříč Spojenými státy. Pět sekund ani zdaleka nestačilo k přečtení reklamy, a o to šlo: diváci byli donuceni vysílání pozastavit nebo použít Google a zjistit, co právě viděli. Spot se ten večer stal druhým nejvyhledávanějším. Touch down pro Reddit.
Více o kampani se dozvíte na Most Contagious 2021.
Tváří v tvář této překážce zaúkoloval Canesten v zájmu lidí hledajících léčbu Analogfolk, London a vytvořil Intensivão Da PPK (Vagina Academy): „školu“ na TikToku, kde brazilští influenceři a experti na vagíny, psychologii a body pozitivitu posyktovali poutavé, lekce o intimním zdraví, které bořily tabu a získaly 44 milionů zhlédnutí. Klaníme se Canestenu za to, jak se popasoval s citlivým tématem a postavil se čelem k vládní cenzuře a upřednostnil zdravotní bezpečnosti před sázkou na jistotu.
Více o kampani se dozvíte na Most Contagious 2021.
Nejlepší způsob, jak jíst KitKat, je téma, kterému se věnovala nejedna anketa na Buzzfeedu nebo diskuse na Redditu. Jeden článek dokonce uvedl, že žena by měla ukončit vztah na základě toho, jak její partner konzumuje KitKat. Značka se rozhodla přilít olej do ohně a spojila se s influencery na TikToku, kteří vyzvali lidi k tomu, aby se k tématu vyjádřili. Jednoduchá myšlenka i provedení, nic složitého, ale kampaň byla efektivní díky tomu, že KitKat neudělal něco umělého a nepřišel s tím na TikTok. Místo toho naslouchal a zareagoval na existující probíhající debatu.
Více o kampani se dozvíte na Most Contagious 2021.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz