Každý rok tým Contagious pečlivě vybírá nejlepší příklady komerční kreativity ze všech koutů světa. Následující kampaně představují absolutní crème de la crème – pětadvacítku nejinovativnějších, nejvíce kreativních a nejpoutavějších kampaní, na které jsme v roce 2021 narazili
Navzdory tomu, že přihláška působila jako naprosté šílenství, se lidé nechali ošálit, protože turistický výbor House of Lapland se řídil všemi pravidly Mezinárodní Olympijské komise pro legitimní přihlášku – vytvořil maskota, uniformy, logo a dokonce i 220 stran dlouhou příručku. Rada se ke své lsti přiznala až po tiskové konferenci se starostou města, kdy Salla 2032 změnila na Save Salla a zvýšila tak množství debat o klimatické změně ve společnosti o 879 %. Kdyby se za povědomí o klimatické změně rozdávaly medaile, Save Salla by měla zlato jisté.
Více o kampani se dozvíte na Most Contagious 2021.
Spot klidně mohl být celkem velké zklamání – od vrcholu Simpsonových uplynula dlouhá doba – ale zafungoval, protože vznikl s láskou ke kombinaci luxusu a humoru. Jeho uvedení rovněž poukázalo na univerzální přitažlivost značky: zatímco produkce zabrala rok ke zveřejnění spotu na sociálních sítích Balenciaga došlo bez velkého pozdvižení ve stejnou dobu, kdy probíhala premiéra v Paříži.
Epizoda je vtipná, sebekritická a dostatečně překvapivá. Do té míry, že nikdo nemluvil o ničem jiném. Závěr je pak typicky dokládá, jak hravě Balenciaga k luxusu přistupuje – a když přišlo na vznik tohoto výběru nejlepších kampaní, překonali Simpsonovi spolupráci značky s Fortnite.
Na této předplacené mediální platformě začalo Vídeňské turistické centrum zveřejňovat snímky nahých obrazů na protest proti přehnané cenzuře, která vídeňským muzeím a galeriím nedovolila sdílet některé z jejich nejvýznamnějších uměleckých děl na mainstreamových sociálních sítích jako jsou Facebook nebo TikTok.
Šlo o perfektní spojení vzkazu a média. Navíc OnlyFans zrovna byla plnila titulky kvůli výhrůžce, že na své platformě zakáže explicitně sexuální obsah, což jen zaručilo, že se kousek co do získaných médií vyplatí. Ne, že by existoval nějaký důvod, proč by to Turistické centrum mělo stát pověst. Kdoví, za zveřejnění některých rubensových děl si možná i slušně přivydělalo.
Přesně to kampaň splňuje. V květnu, k 15. výročí Princovi smrti, EA Sports Fifa přivedl třicetiletého hráče (věk, ve kterém by byl dnes) zpět k životu v podobě fotbalisty ve video hře, přičemž využila software na projekci věku. Související OOH kampaň na sociálních sítích s virtuálním Kiyanem v čele, podporovaná předními fotbalisty a influencery oslovila víc než 3,2 miliardy lidí a předala Princeův příběh nové generaci.
Více o kampani se dozvíte na Most Contagious 2021.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz