Každý rok tým Contagious pečlivě vybírá nejlepší příklady komerční kreativity ze všech koutů světa. Následující kampaně představují absolutní crème de la crème – pětadvacítku nejinovativnějších, nejvíce kreativních a nejpoutavějších kampaní, na které jsme v roce 2021 narazili
Poté, co Paříž v srpnu ve svých ulicích zavedla nový rychlostní limit 30km/h, najal butik Distance profesionální atlety, aby v jeho vybavení probíhali kolem rychlostních kamer rychleji než je povoleno a nechali se tak kvůli překročení povolené rychlosti zachytit.
Kampaň od agentury BETC Paris benefitovala na kontroverzích kolem nových pařížských rychlostních zákonů a objevila se proto ve více než stovce novinových článků, zároveň ale vyprodukovala snímky, které se samy o sobě staly poutavými reklamními nosiči – skutečně win-win situace.
Jo, a jestliže nedokážete uběhnout sto metrů za hruba dvanáct sekund, pak odpověď zní ne, nejste dost rychlí na to, abyste spustili jednu z pařížských rychlostních kamer.
Veřejné projevy lásky jsou pro členy brazilské LGBTQ+ komunity, kteří jsou pravidelně pod palbou urážek a útoků, stále riskantní. Jako největší online prodejce v zemi měl Mercado Livre, co ztratit, když se za ně postavil. Značka ale přesto překročila hranice svého běžného Pride sponzoringu a v hlavním vysílacím čase představila honosný televizní spot doplněný o OOH reklamy oslavující pokrok a svobodu. Podle agentury Gut, která za kampaní stojí, New Iconic Kisses během pouhých dvou týdnů oslovily přes 300 milionů lidí a tisíce uživatelů polibky organicky replikovali na sociálních sítích. Odvaha se vyplácí.
Značka se spojila se 200 ergoterapeuty, vývojáři, konzultanty a lidmi žijícími s postižením z celého světa a vytvořila deodorant, který má hákovitý design, aby šel používat jednou rukou, magnetické zavírání a zvýrazněný úchop. Nejen, že jde výrobek ruku v ruce s cílem značky všechny rozhýbat, ale získal i Grand Prix v kategorii Inovace na Cannes Lions International Festival of Creativity. Spuštění prodeje je ve Spojených státech naplánované na rok 2022.
A jak Heinz zjistil, odpověď zní ano, ano a ano. Kolem 97 % účastníků tohoto experimentu nakreslilo láhev Heinz a Mike Dubrick, managing partner a ECD v Rethink, Contagious řekl, že takové aktivace, které posilují salienci značky jsou nutné, aby kečup Heinz zůstal jasně odlišitelný: „Každé ikonické značce přirozeně hrozí, že se rozplyne v závanu nostalgie i my se snažíme hledat způsoby, jak zůstat relevantní.“
Mastercard se spojil s populární GPS navigační aplikací Waze, aby těmto pouličním prodejcům poskytl permanentní digitální špendlík na jeho mapě a turisté i místní tak mohli jejich stánky snadno najít. Nejen, že tím Mastercard získal přístup k novým zákazníkům, ale zároveň se zasadil o svůj cíl usilovat o větší finanční inkluzi pro všechny. A to je skutečně k nezaplacení.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz